Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بررسی طرح نظارت بر اموال مقامات و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران و لزوم ثبت اموال آنها در یک سامانه مشخص گفت: در بخشی از این طرحِ در حال بررسی، مسائل فنی و امنیتی و همچنین محرمانگی بیان شده که وجه محرمانگی برای مقابله با اقدام هکرها بوده است تا اطلاعات هک نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تأکید کرد: همچنین در طرح مذکور پیش بینی‌های لازم برای نظارت بر اموال از سوی قوه قضائیه انجام می‌شود تا مشکلی رخ ندهد. کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در حال اصلاح قانون مربوط به نظارت بر اموال مقامات و کارگزاران است.

دلخوش افزود: بر اساس این طرح در دست رسیدگی، مسئولان در ابتدای دوره مسئولیت، حتی پیش از آن و انتهای دوره فعالیت، باید اموالشان را در سامانه مشخص شده ثبت کنند. 

بیشتر بخوانید

مجلس یازدهم برای محرمانه بودن اموال مسئولان هیچ مصوبه‌ای نداشته است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس یازدهم کمیسیون قضایی و حقوقی اموال مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌السلام مهدی شاه آبادی نماینده مردم تهران در اولین دوره مجلس شورای اسلامی هنگام بازدید از مناطق جنگی به شهادت رسید.

بنابر روایت اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳ گزارش مراسم تشیع پیکر این شهید مجلس را منتشر کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902536

دیگر خبرها

  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • غضنفرآبادی: نیاز نبود موضوع «طرح نور» در صحن مجلس مطرح شود
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی