Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : ۴۷ مزرعه پرورش ماهی گرمابی شامل کپور، آمور، فیتوفاگ و بیگ هد در این شرکت مشغول به فعالیت هستند که اخیرا به صورت آزمایشی و محدود میگو به محصولات این شرکت اضافه شده است.

او گفت : یکی از برنامه‌های در دست اقدام در شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه ایجاد زنجیره هوشمند تولید تا مصرف است که در این راستا و در جهت حل مشکلات تولیدکنندگان این بخش هفت هزار و ۷۰۰ متر مربع زمین با هدف ایجاد بارانداز صادراتی آبزیان در بهترین نقطه منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین در اختیار شرکت تعاونی شیلات شهدای قصرشیرین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: از طریق منابع کمک‌های فنی و اعتباری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و خطوط اعتباری استانی نسبت به حل مشکلات اقتصادی این شرکت تولیدی اقدام خواهد شد.

صفایی افزود: در حوزه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خواستار فرهنگ سازی و آموزش عمومی توسط ارگان‌های ذیربط از جمله اداره کل شیلات و اداره ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خصوص مصرف ماهی در سطح استان کرمانشاه هستیم.

او گفت: در صورت احداث بازار توسط شبکه تعاون روستایی غرفه‌هایی به این شرکت تولیدی اختصاص خواهد یافت .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون روستایی پرورش ماهی آبزی پروری استان کرمانشاه تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین