Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پدیده یا همان شهرخودرو از لباس جدیدش برای دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، رونمایی کرد.

به گزارش ایمنا، بالاخره با ثبات کادرفنی جدید در تمرینات، شرایط نماینده مشهد در لیگ برتر برای بازی پیش‌رو کمی مناسب‌تر شد و آن‌ها در نشست هماهنگی شب قبل از بازی از پیراهن جدید و عجیب‌شان رونمایی کردند.

این لباس که تقریباً مشابه هیچ لباسی در بین تیم‌های ایرانی نیست هیچ وجه مشترکی با البسه قبلی این تیم هم ندارد و مشهدی‌ها که قبلاً با رنگ‌های قرمز، عنابی، سفید و مشکی‌قرمز ابومسلمی به میدان می‌رفتند، در بازی شنبه با لباس راه‌راه زرد و آبی مقابل شاگردان فراز کمالوند صف‌آرایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین بادامکی مدیر سابق تیم پدیده بلافاصله پس از انتشار تصویر پیراهن جدید در دستان سیدمهدی سیدصالحی به حالت کنایه در استوری اینستاگرامش نوشت؛ «فکر کنم دلش اصفهانه، ولی اون‌جا مثل اینجا نیست لایو بری پست بگیری»

کد خبر 531966

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تیم فوتبال پدیده سیدمهدی سیدصالحی تیم فوتبال پدیده مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!

 تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

در اتفاقی باورنکردنی در این مسابقه گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد! شاگردان مارینوس اوزونیدیس در هر نیمه با لباس‌های متفاوتی به زمین رفتند. گل‌گهر در نیمه اول با لباس اصلی خود یعنی سرمه‌ای وارد زمین شد ولی نیمه دوم را با لباس سفید آغاز کرد!

دیگر خبرها

  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • نگاهی به پدیدهٔ جدید اجتماعی: بِلایند دِیت یا ملاقات کور/ میل سوزان به تجمل خواهی بیمارگونه
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!