Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی شعبانی روز شنبه در دیدار شورای راهبردی ائتلاف پیروان ولایت استان قزوین، افزود:مبارزه با فساد در نسخه پیشرفته سند تحول قضایی مورد توجه جدی قرار گرفته است و باید در دستور کار مدیران و مسوولان قضایی استان قرار گیرد.

وی گفت: همچنین در این سند بر احیای حقوق عامه تاکید شده و دادستان ها موظف هستند هر کجا حقوق عامه در معرض تضییع قرار گرفت وارد عمل شوند و برای احیا و صیانت از آن اقدام قضایی لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: کاهش پرونده‌های موجودی، کنترل قانونی پرونده های وارده، رفع اطاله دادرسی، تعیین تکلیف پرونده های معوقه، کاهش جمعیت کیفری زندانها، استفاده حداکثری از مجازات‌های جایگزین حبس و توسعه فناوری ها و خدمات قضایی الکترونیکی از مهمترین اهداف و برنامه های دستگاه قضایی استان با توجه به سند تحول قضایی است.

مقام ارشد قضایی استان به ملاقات‌های حضوری مردم با قضات و مقامات قضایی اشاره کرد و افزود: ارتباط با مردم یکی از نکات مهم موفقیت در مدیریت یک مجموعه است زیرا مدیر با صرف کمترین هزینه دقیق‌ترین اطلاعات را به دست می آورد و در جریان مشکلات قرار می‌گیرد و برای رفع مشکلات و رضایتمندی مردم چاره اندیشی می کند.

برچسب‌ها دادگستری فساد استان قزوین قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری فساد استان قزوین دادگستری فساد استان قزوین قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود

حجت‌الاسلام حسینی در جلسه با شورای معاونین، روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های تابعه قضایی استان در سنندج، اظهار کرد: مسئولین قضایی استان باید در راستای تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحد‌ها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند. 

وی تاکید کرد: سند تحول قضایی و اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳ باید محور حرکت فعالیت‌های دستگاه قضایی استان در سال جدید باشد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به ضرورت تکریم مراجعین به دستگاه قضایی، گفت : یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سوالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است. 

حسینی خطاب به روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان بر تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص تاکید کرد و افزود: قضات باید در صدور قرار تامین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند. 

وی اضافه کرد: قضات امسال باید در راستای مختومه نمودن پرونده‌های قضایی توام با اتقان آراء تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایتمندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی