Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:43:26 GMT

درخشش کمانداران استان مرکزی در لیگ برتر تیراندازی

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۲۸۵۶

درخشش کمانداران استان مرکزی در لیگ برتر تیراندازی

ایسنا/مرکزی کمانداران استان مرکزی در هفته اول و دوم مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان به سه پیروزی و دو شکست دست یافتند.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی با کمان - جام خلیج فارس روز جمعه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران و در دو ماده ریکرو و کامپوند و در دو بخش مردان و زنان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته اول مسابقات ریکرو مردان، تیم هیات استان مرکزی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد کارن آرچری گذشت و در هفته دوم با همین نتیجه انجمن اوتیسم ایران را از پیش رو برداشت.

در مسابقات کامپوند مردان هم تیم استان مرکزی در هفته اول استراحت داشت و در بازی دوم ۴ بر یک مغلوب تیم ناجا شد.

در هفته اول کامپوند بانوان هم، هیات استان مرکزی در بازی اول ۳ بر ۲ مغلوب ایران آرچرز شد و در بازی دوم ۵ بر صفر هیئت استان فارس را از پیش رو برداشت.

در این دوره از مسابقات ۱۳ تیم در ریکرو مردان، ۵ تیم در ریکرو بانوان، ۱۱ تیم در کامپوند آقایان و ۷ تیم در کامپوند بانوان حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر تیراندازی استان مرکزی استان مرکزی هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا در شهر خانتی مانسیسک کشور روسیه پیگیری شد که سینا موحد در دور نهم و پایانی بر شطرنج باز تیم مغولستان غلبه کرد.

تیم تهران نیز که سینا موحد در ترکیب آن حضور داشت، با نتیجه ۴ بر صفر تیم سوخباتر مغولستان به برتری دست یافت و با ۱۶ امتیاز پس از میزبان نایب قهرمان شد.

سینا موحد پیش از این مقابل حریفان خود به ۶ پیروزی و ۲ شکست دست پیدا کرده بود.

تیم بانوان تهران نیز مقام ششم را کسب کرد.

تیم آقایان شهر تهران» با ترکیب استاد بزرگ مسعود مصدق پور، استاد بزرگ بردیا دانشور، استاد بین‌المللی آبتین عطاخان، استاد بین‌المللی سیدکیان پورموسوی و استاد فیده سینا موحد دراین رقابت‌ها شرکت کرد.

استاد بین‌المللی بانوان میترا اصغرزاده، استاد بین‌المللی بانوان پروا بهزاد نظیف، استاد فیده بانوان آناهیتا زاهدی‌فر، استاد فیده بانوان ملیکا محمدی و استاد فیده بانوان طناز ازلی نفرات تشکیل دهنده تیم بانوان تهران بودند.

۱۵ تیم از ۱۱ کشور برگزار کنتده مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا بودند.

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا