Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مدیران سرشناس صنعت کشور که در اغلب مجموعه‌هایی که مسوولیت داشته، حمایت ویژه ای از ورزش و تیم‌های فوتبال داشته است، گزینه جدی معاونت معادن وزارت صمت است.   به گزارش تابناک، گمانه زنی متعددی برای تصدی مسئولیت در حوزه صنعت و وزارت صمت مطرح است و در روزهای اخیر، نام امیر حسین نادری برای تصدی سمت معاونت امور معدن و صنایع معدنی و محمد محياپور برای سمت مدیرعاملی شرکت گل گهر بر سر زبان ها افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نادری بخش عمده فعالیت خود را در حوزه صنعت فولاد گذرانده و عضویت در هیات مدیره شرکت های فولادی فولاد مبارکه، ذوب آهن، فولاد هرمزگان و فولاد خراسان را در کارنامه خود دارد و بیش از یک دهه در سمت معاونت امور مالی و اقتصادی شرکت فولاد مبارکه مشغول به فعالیت بوده و پس ازآن به سمت مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران منصوب شد.

در دوران فعالیت مدیریتی نادری در سه مجموعه صنعتی بزرگ کسور، تیم‌های سپاهان ، ذوب آهن و گل گهر به عنوان تیم‌های صنعتی قدرتمند ظاهر شدند و با تقویت خود جزو مدعیان حتی در سطح لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفتند.

او هم اکنون در سمت مدیریت عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات مشغول به کار است.

محمد محیاپور نیز از افرادی است که در روزهای اخیر نام وی برای انتصاب مدیریت عاملی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر شنیده می شود، سوابق وی در مسئولیت هایی در رده های پایین تر شرکت گل گهر بوده ودر حال حاضر وی مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر مشغول کار است.

تیم فوتبال گل‌گهر با جذب نفرات تراز اول لیگ، در فصل جاری یکی از مدعیان لیگ برتر است و شش امتیاز از دو مسابقه ابتدای فصل کسب کرده است.
به نوشته عصر تحلیل، رایزنی های زیادی در ماه های اخیر برای انتصاب نادری به مدیریت عاملی شرکت فولاد مبارکه صورت گرفت که درنهایت این رایزنی ها ناکام ماند، شنیده ها حاکی از این است که رایزنی های دیگری برای تصدی مدیرعاملی ذوب آهن اصفهان توسط ایشان از سوی برخی افراد آغاز شده است.
همچنین گمانه زنی هایی برای انتصاب وی به سمت معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت مطرح شده که البته بخش عمده مسئولیت های وی در حوزه فولاد بوده است.
به احتمال قوی در ابتدای هفته جاری، تکلیف بخشی از این سمت ها مشخص می شود

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول حمله سایبری کارت اعتباری یارانه طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن امیرحسین نادری صنعت فولاد وزارت صنعت گمانه زنی ربیع الاول حمله سایبری کارت اعتباری یارانه طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن وزارت صمت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین