Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه نوروزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: موجی که از روز جمعه ناپایداری‌هایی در سطح استان به ویژه در شهرستان کوهرنگ ایجاد کرده به تدریج از بعد از ظهر شنبه از استان خارج می‌شود.

وی ادامه داد: پس از آن تا روز چهارشنبه بارشی در استان نخواهیم داشت و پس از آن تا روز جمعه رگبار باران مناطقی از استان به ویژه نیمه شمالی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد که در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که بارش قابل توجهی به همراه نداشته باشد مگر اینکه در روزهای آینده تغییراتی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی تصریح کرد: همچنین برای روزهای آینده وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط منجر به خیزش گرد و خاک می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از کاهش دما برای روزهای آینده خبر داد و گفت: در شبانه‌روز گذشته دما در تمامی ایستگاه‌های ‌استان بالای صفر گزارش شد اما برای روزهای آینده دما با کاهش یک تا ۲ درجه‌ای در برخی نقاط به زیر صفر درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

نوروزی خاطرنشان کرد: بارش‌های آبان‌ماه چندان بارش موثری نیست و به صورت رگبارهای خفیف ظاهر می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در حالی وارد سال آبی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ شده است که با کاهش ۴۰ درصدی بارش‌ها در سال آبی گذشته روبرو بوده و دومین استان کم‌بارش کشور اعلام شده است.

خشکسالی‌های اخیر از سال آبی ۸۵-۸۶ در این استان آغاز شده است و در طول این سالها بین یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ میلیمتر کمبود بارش در استان گزارش شده که معادل نبود هیچ بارشی به مدت ۲ سال است.

۹۶.۱ درصد مساحت این استان درگیر خشکسالی است و این موضوع بر افت ذخایر آب زیرزمینی این استان به شدت تاثیر گذاشته است.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

برچسب‌ها کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش باران کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش باران چهارمحال و بختیاری روزهای آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • محورهای چهارمحال و بختیاری لغزنده هستند
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند