Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شماره ۶ تیم ملی ایران و باشگاه وایله دانمارک در بخشی از گفت‌وگوی خود با خبرورزشی به کیفیت لیگ این کشور و کیفیت «کوین یامگا» خرید جدید استقلال پرداخته است و…

به نظرت چرا لیگ دانمارک خیلی در کشورمان بازتاب ندارد؟

خودم هم مانده ام؛ این پرسش را باید شما رسانه‌ای‌ها و دوستان خبرنگار پاسخ بدهید. شما لیگ‌های سطح پایین تر آسیایی را پوشش می‌دهید ولی خیلی کم به لیگ دانمارک می‌پردازید و اتفاقا برای خودم هم جای سئوال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ دانمارک در چه سطحی است؟ مثلا با لیگ روسیه قابل قیاس است؟

لیگ دانمارک لیگ با کیفیتی است. ۴ تیم از این کشور در لیگ قهرمانان اروپا و یورو لیگ بازی می‌کنند که نشان دهنده کیفیت آن است. نتایج تیم ملی دانمارک در یورو نیز گویای خیلی چیزهاست. همین امسال تابستان بازیکنان خوبی از این لیگ به لیگ‌های معتبر ترانسفر شدند. من یک مثال برای شما بزنم که دیدید یامگا همبازی ما در وایله در همان بازی اول خودش چه کار کرد؟

یامگا در اولین بازی خود برای استقلال خوش درخشید و ۲ گل به ذوب آهن اصفهان زد؟

به هر حال درخشش یامگا نشان دهنده کیفیت لیگ دانمارک است. او فوتبالیست خوب و چند پُسته ای است که می‌تواند برای استقلال مفید و مؤثر باشد و…

توضیح ضروری؛ خوانندگان گرامی‌می‌توانید مصاحبه کامل و مفصل ما با سعید عزت اللهی را در شماره روز یکشنبه ۹ آبان ماه جاری روزنامه خبرورزشی بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه سعید عزت اللهی کوین یامگا وایله بولدکلوب لیگ دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی چهار بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین مرتبه عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را تصاحب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی برگزار و تیم ملی کشورمان برای سیزدهمین بار قهرمان این مسابقات شد.

این مسابقه مهدی کریمی، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و باقر محمدی برای ایران گلزنی کردند و سورنویچیان تک گل تایلند را به ثمر رساند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

این بازی در سالن بانکوک آرنا تایلند برگزار شد و تماشاگران پرتعداد میزبان به تشویق تیم ملی خود پرداختند. ضمن اینکه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار در سالن حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا کردند.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و تایلند

کد خبر 748875

دیگر خبرها

  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟