Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:15:26 GMT

زمان بازگشایی مدارس استان همدان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۳۸۶۰

زمان بازگشایی مدارس استان همدان اعلام شد

گروه استان‌ها- استاندار همدان با بیان اینکه مقدمات بازگشایی مدارس از ابتدای آذرماه در دستور کار است گفت: کلاس‌های درسی باید در فضای مناسب با رعایت فاصله و دارای فضا و تهویه مناسب باشند تا از لحاظ بهداشتی مشکلی برای دانش‌آموزان وجود نداشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در ستاد مقابله با کرونای همدان اظهار داشت: مقدمات بازگشایی مدارس از اول آذرماه با رعایت پروتکل‌ها در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: تمهیدات لازم در جهت پیاده‌ کردن پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها فراهم شود. 

استاندار همدان افزود: آموزش و پرورش اقدامات لازم را از اول آذرماه جهت بازگشایی مدارس استان با رعایت پروتکل‌ها انجام دهد.

وی تصریح کرد: کلاس‌های درسی باید در فضای مناسب با رعایت فاصله  و دارای فضا و تهویه مناسب باشند تا از لحاظ بهداشتی مشکلی برای دانش‌آموزان وجود نداشته باشد. 

قاسمی فرزاد گفت: اقدامات لازم در جهت آماده کردن امکانات آموزشی در راستای بازگشایی مدارس توسط مدیران مربوطه انجام گیرد. 

وی همچنین با اشاره به اینکه مردم شریف استان از شرکت در دورهمی‌ها و اجتماعات که عامل ابتلا به کرونا است خودداری کنند عنوان کرد: اقناع‌سازی مردم در راستای تزریق واکسن کرونا در دستور کار قرار گیرد چون در حال حاضر واکسیناسیون بزرگترین کمک به مهار کرونا است.

استاندار اصفهان: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ملاک عمل ‌در بازگشایی مدارس استزمان بازگشایی مدارس استان لرستان مشخص شدارسال مستندات واکسن برکت به سازمان جهانی بهداشت/ نظر وزارت بهداشت درباره بازگشایی مدارس

استاندار همدان با بیان اینکه مراکزی که خدمات عمومی به مردم ارائه می‌کنند، واکسن کرونا را تزریق کنند مطرح کرد: تمام ظرفیت‌ها برای تزریق واکسن به‌کار گرفته شود.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: گردنه پیچ‌بن در مسیر قزوین - الموت - تنکابن، هرسال با آغاز فصل سرما و شروع نخستین برف زمستانی به دلیل حجم بالای بارش برف و به منظور حفظ ایمنی تردد کنندگان و جلوگیری از حوادث، توسط عوامل راهداری مسدود و پس از پایان فصل سرما و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این گردنه با سه هزار و ۳۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا، مرتفع‌ترین گردنه استان قزوین است. 

استان قزوین دارای ۸۷ گردنه برف‌گیر است و بیش از هفت درصد عملیات برف‌روبی راه‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی