Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@12:39:41 GMT

پای سودجویان به فروش بلیت قطار باز شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۴۱۵۵

پای سودجویان به فروش بلیت قطار باز شد

صراط:

رضا عصاری  معان اجرایی شرکت  حمل و نقلی ریلی رجا با بیان اینکه گزارش هایی توسط مسافران مبنی بر تخلفاتی در حوزه خریدبلیت رسیده است، گفت: تخلفاتی از  طریق برخی افراد سودجو در مراکز غیر مجاز فروش بلیت و برخی کافی‌نت‌ها صورت گرفته که به مسافران اعلام می شود حتما از مراکز مجاز، بلیت قطار خود را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی شرکت حمل‌ و نقل ریلی رجا با بیان اینکه برخی افراد سودجو اقدام به خرید بلیت قطار از سایت‌های اینترنتی کرده و با دستکاری تصویر بلیت، آن را با قیمت‌های بسیار بیشتر به فروش می‌رسانند، گفت: مسافران توجه داشته باشند که بعد از خرید بلیت حضوری یا غیرحضوری از مراکز مجاز فروش بلیت رجا، پیامکی مبنی بر تأیید خرید و اطلاعات بلیت صادره به شماره تلفن همراه اعلامی به مسافران ارسال خواهد شد.

 او ادامه داد: بنابراین در صورت عدم دریافت پیامک مربوطه حتما در فرآیند خرید مشکلی وجود دارد و لازم است بلافاصله موضوع را با همکاران  از طریق سامانه ۱۵۳۹ در میان بگذارند.

معاون اجرایی شرکت رجا با تأکید بر اینکه مسافران حتما باید بلیت‌های خود را از مجاری معتبر (وب‌سایت رجا، آژانس‌ها، سایت‌ها و وب سرویس‌های دارای مجوز و سامانه تلفنی ۱۵۳۹) خریداری کنند، افزود: اسامی تمامی مراکز حضوری و غیر حضوری معتبر در سایت ها وجود دارد.

عصاری بیان کرد: در صورتی که مسافر خریدار بلیت موارد فوق را رعایت نکند، پیشگیری از تخلفات احتمالی بسیار سخت بوده و این شرکت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

او تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی سفرهای برون شهری با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود و تمامی دستورالعمل های بهداشتی در طول سفر به صورت کامل رعایت می شود.

معاون اجرایی شرکت رجا در پایان با بیان اینکه تمام شیوه نامه های بهداشتی در این قطار رعایت و قطار قبل از حرکت ضدعفونی خواهد شد، افزود: به منظور جلوگيری از شيوع ويروس كرونا و برای سلامت حال مسافران، در این قطار علاوه بر رعايت فاصله‌گذاری اجتماعی بين مسافران، بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی كننده و ماسک بين آنها توزيع می شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رجا بلیط قطار مراکز غیر مجاز کافی نت صراط اجرایی شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن

تین نیوز

مدیرعامل کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان گفت: دومین قطار ترانزیتی افغانستان بعد از تخصیص لکوموتیو کنسرسیوم برای خروج از کشور امکان حرکت دارد که در ادامه مشروط به همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی انجام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اداره راه آهن افغانستان در شبکه ایکس اعلام کرده است که، دومین قطار ترانزیتی افغانستان از مسیر ایران به مقصد ترکیه آماده ی حرکت است.

این اداره با اشاره به همکاری کشورهای همسایه افغانستان آورده است: ما علاوه بر انتقال کالاها، قلب ها را نیز به یکدیگر متصل می کنیم.

این در حالی است که، اولین قطار ترانزیتی افغانستان به مقصد ترکیه در ایستگاه شمتیغ متوقف شده است.

در خصوص این موضوع «مصطفی رضایی» مدیرعامل کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان به ایراف گفت: پس از این که اولین قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه به دلیل ناهماهنگی شرکت راه آهن دو هفته در مرز شرقی کشور گرفتار شد، بر اساس دستور دفتر رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی به موضوع ورود کرد.

وی افزود: همچنین نامه تعیین کننده نماینده ویژه وزارت راه و شهرسازی برای آغاز بهره برداری تجاری از محور ریلی خواف - هرات با پیگیری هایی که نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان و استاندار خراسان رضوی انجام دادند، تعیین تکلیف صورت گرفت.

رضایی در ادامه توضیح داد: از این رو در روزهای جاری این قطار از نقطه صفر مرزی حرکتش را به سمت مرزهای غربی کشور برای خروج به سمت ترکیه آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل کنسرسیوم توسعه ریلی در خصوص قطارهای ترانزیتی بعدی از افغانستان که وارد ایران می شود، مطرح کرد: بعد از تخصیص لکوموتیو کنسرسیوم برای خروج از کشور امکان حرکت قطارها است که در ادامه مشروط به همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی انجام خواهد شد.

رضایی در نهایت خبر داد که در روزهای آتی دومین قطار ترانزیتی هم وارد کشور خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»