Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام ۵۸۷۸ماموریت امدادرسانی به بیماران و مصدومان در مهر ماه سال جاری در استان خبر داد.

 رضا پیرا اقدامات، عملکرد و فعالیت‌های اورژانس ۱۱۵ در مهر ماه سال جاری را اعلام و با اشاره به انجام ۵ هزارو ۸۷۸ مأموریت شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها در مدت زمان یاد شده در استان اظهار کرد: از این تعداد ۴هزار و ۱۵۲ مأموریت مربوط به بیماری‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: از تعداد مأموریت‌های انجام شده یک هزار و ۱۰۰ مورد مربوط به حوادث تصادفی و ۶۲۶ مورد ناشی از حوادث غیرتصادفی بوده است.

پیرا اذعان کرد: طی مأموریت‌های انجام شده تعداد یک هزار و ۲۱ مصدوم مربوط به حوادث تصادفی و ۲ هزار و ۶۷ مورد ناشی از حوادث غیر رانندگی به بیمارستان‌های استان اعزام شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی ماه گذشته به یک هزار و ۲۴۱ مصدوم بر اثر حوادث تصادفی و ۲۳۴ مصدوم دیگر به دلیل حوادث غیر تصادفی توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ خدمات ارائه شده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در مدت زمات یاد شده ۱۰۰ مورد مسمومیت در استان به مرکز پیام ۱۱۵ گزارش شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۶ مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن اعلام شده است.

پیرا تعداد کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس را طی یک ماه گذشته ۳۱ هزار و ۱۷۱ مورد برشمرد و عنوان کرد: متأسفانه از این تعداد یک هزار و ۷۲۷ مورد مزاحمت تلفنی بوده است که این امر قطعاً در روند امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ اختلال ایجاد خواهد کرد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حوادث تصادفی اورژانس ۱۱۵ یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوءاستفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

این در حالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند؛ لذا، این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.

از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094889 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد
  • برقراری اولین ارتباط بلوتوثی با زمین
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز