Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:59:59 GMT

رونمایی از لباس تیم ملی بسکتبال بانوان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۴۵۹۷

مراسم رونمایی از لباس و بدرقه تیم ملی بسکتبال بانوان برای حضور در مسابقات دسته دوم کاپ‌آسیا در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مراسم رونمایی از لباس تیم ملی بسکتبال بانوان ظهر امروز در تالار آزادی تهران برگزار شد.

رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی مربی گفت: اولین مسابقات دسته دو کاپ آسیا است که تیم ملی بانوان ایران در آن حضور پیدا می‌کند که شرکت در این مسابقات برای ما مهم است چون در سال 2018 پوشش بانوان به تصویب رسید و اولین رویداد بانوان در این مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امیدوارم با صعود به مسابقات دسته یک کاپ آسیا به سطح خوبی برسیم و به سطح آقایان برسیم و بتوانیم از حق بسکتبال ایران دفاع کنیم. تلاشمان بر این است که زیرساخت‌ها را مهیا کنیم.

 

 

در ادامه مراسم شایسته متشرعی، سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: پنج اردو را پشت سرگذاشتیم و شاگردانم به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و امیدوارم از دسته دو آسیا صعود کنیم. کار سختی است اما امیدوارم به مرحله بعد صعود کنیم.

 

وی در پاسخ به حواشی اخیر تیم ملی اظهار داشت: بهترین‌ها به اردو دعوت شدند و بازیکنان آسیب دیده هم داشتیم که نتوانستند در اردو باشند. آنهایی که رفتند چیزی از ارزش‌هایشان کم نمی‌شود. نخواستم به تیمی که اینجا حضور دارد لطمه‌ای وارد شود.

  بسکتبال بانوان بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال بانوان بسکتبال تیم ملی بسکتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراوا ردز ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاههای فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

کد خبر 6096877

دیگر خبرها

  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز