Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:25:47 GMT

تلفات رانندگی در کرمانشاه هفت درصد کاهش داشته است

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۵۰۷۳

تلفات رانندگی در کرمانشاه هفت درصد کاهش داشته است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس راهور و راه استان کرمانشاه، اظهار کرد: در ۶ ماهه ول اامسال، در مجموع ۱۷۷ فقره تصادف جرحی درون و برون شهری در این استان رخ داده که طی آنها ۲۰۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: این در حالیست که نیمه نخست سال قبل ۲۰۴ فقره تصادف فوتی داشتیم که منجر به مرگ ۲۲۲ نفر از هم استانی ها و هموطنان شده بود، آماری که در تصادفات فوتی ۱۳ درصد و در افراد فوت شده هفت درصد امسال نسبت به پارسال کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان همچنین با اشاره به وقوع سه هزار و ۲۴۷ فقره تصادف جرحی و مصدومیت چهار هزار و ۴۱۶ نفر در این حوادث، تاکید کرد: در ۶ ماهه اول سال قبل چهار هزار و ۳۸۷ نفر در حوادث رانندگی مصدوم شده بودند که آمار مجرومان امسال یک درصد افزایش نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در نیمه نخست امسال مجموعا ۶ هزار و ۹۲۲ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در راه های ارتباطی برون شهری و معابر شهرهای استان رخ داده است، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که هفت هزار و ۸۵۲ فقره بوده است، ۱۲ درصد کاهش دارد.

وی با اشاره به کاهشی بودن روند سوانح و تلفات رانندگی در محورها و شهرهای استان، یادآور شد: هر چقدر تعامل میان دستگاه های مسئول در حوزه ترافیک افزایش یابد این سوانح و تلفات باز هم روند کاهشی خواهد داشت، هر چند پرهیز از جزیره ای عمل کردن هم نکته بسیار مهمی است که همه این دستگاه ها باید آن را مورد توجه قرار دهند.

سردار جاویدان فرهنگ سازی در حوزه ترافیک برای رعایت قوانین و مقررات، رفع نقاط حادثه خیز به منظور کاهش سوانح و اعمال قانون صحیح خودروهای متخف را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: انجام مجموعه این اقدامات باعث می شود بسیاری از مشکلات حوزه ترافیکی رفع و مردم از شرایط بهتری برخوردار شوند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه از ۳۱ سال تلاش صادقانه سرهنگ فضل الله شیری رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی قدردانی کرد و با تبریک بازنشستگی به این پلیس موفق،  اضافه کرد: در حدود چهار سال و نیمی که وی مسئولیت پلیس راهور استان را برعهده داشت اقدامات خوبی صورت گرفت که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: سرهنگ محمد حیدری رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی نیز یکی از مدیران توانمند انتظامی استان است که در پلیس راه شاهد اقدامات خوبی از سوی ایشان و دیگر پرسنل بودیم و انتظار می‌رود با همان جدیت قبل و تعاملی که توانسته بود برقرار کند موفقیت های پلیس راهور را تداوم بخشد.

سردار جاویدان از سرهنگ کیخسرو دستغیب رئیس جدید پلیس راه استان هم به نیکی یاد کرد و گفت: ایشان مدیر قاطعی است که از وجاهت و مقبولیت خوبی هم میان کارکنان پلیس راه برخوردار است و حتما در این حوزه با همکاری همکارانش موفق خواهد بود.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه تصادفات جاده ای کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه تصادفات جاده ای پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه تصادفات جاده ای کرمانشاه فقره تصادف پلیس راهور پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا پارسایی کیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم به‌خصوص سرقت مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه در مجموعه پلیس پیشگیری است.

وی افزود: در فروردین سال جاری با اجرای طرح‌های مختلف پیشگیرانه و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط مأمورین کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی این استان، یک هزار و ۸۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا ۶۲۷ متهم که عمده آنها را سارقان تشکیل می‌دهند، دستگیر شده‌اند.

وی به کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان اشاره کرد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی جهت تعیین تکلیف تحویل محاکم قضائی شدند.

کد خبر 6091051

دیگر خبرها

  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو