Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز شنبه مورخ 8 آبان ماه اعلام شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، نماد معاملاتی شرکت بیمه دانا(دانا) با توجه افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب و رفع تعلیق، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازگشایی نماد معاملاتی (خاهن)

به اطلاع می رساند؛ نماد معاملاتی شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران(خاهن) پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره مبنی بر افزایش سرمایه، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.
بازگشایی نمادهای معاملاتی (کماسه)،(ولساپا)،(قنیشا)

به اطلاع می رساند، نماد معاملاتی شرکت های تامین ماسه ریخته گری(کماسه)،لیزینگ رایان سایپا(ولساپا)، قند نیشابور(قنیشا) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند.
بازگشایی نمادهای معاملاتی (کاذر)،(وسینا)،(تنوین)،(وخارزم)،(غدام)

به اطلاع می رساند، نماد معاملاتی شرکت های فرآورده های نسوز آذر(کاذر)، بانک سینا(وسینا)، تامین سرمایه نوین(تنوین)، سرمایه گذاری خوارزمی(وخارزم)، خوراک دام پارس(غدام) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند.
توقف نماد (کساپا1)، (سکرد1)، (سپید1)، (فروس1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

به اطلاع میرساند نماد معاملاتی شرکت سایپاشیشه‌ (کساپا1) ، سیمان کردستان (سکرد1)، سپید ماکیان (سپید1) و فروسیلیس‌ ایران‌ (فروس1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.
توقف نمادهای (ولساپا1)، (سپید1)، (قنیشا1)، (تنوین1)، (غدام1)، (وخارزم1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت های لیزینگ رایان‌ سایپا (ولساپا1)، سپید ماکیان (سپید1)، قند نیشابور (قنیشا1)، تامین سرمایه نوین (تنوین1)، خوراک‌ دام‌ پارس‌ (غدام1) و سرمایه گذاری خوارزمی (وخارزم1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت 10 روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.
توقف نمادهای (کماسه1)، (وبیمه1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت های تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌ (کماسه1) و سرمایه‌ گذاری‌ صنعت‌ بیمه‌ (وبیمه1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور 60 دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.
ادامه توقف نماد (سکرد1) به علت عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت

به اطلاع فعالین محترم بازار می رساند؛ طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir توقف نماد معاملاتی شرکت سیمان کردستان (سکرد1)، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداکثر برای 2 روز کاری ادامه می یابد.
وقفه معاملاتی نماد (خنصیر1) به علت تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت

به اطلاع می رساند نماد معاملاتی شرکت مهندسی‌نصیرماشین‌ (خنصیر1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، به مدت 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.
توقف نماد (کالا1) به علت بررسی بیشتر معاملات

به اطلاع فعالین محترم بازار می رساند؛ طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir با توجه به وجود ظن؛ دستکاری بازار / استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات شرکت بورس کالای ایران ، نماد (کالا1) جهت بررسی بیشتر معاملات حداکثر تا تاریخ 1400/08/12 متوقف شد.
توقف نماد معاملاتی (شفن)

به اطلاع میرساند، در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی فن آوران(شفن)جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، متوقف خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب نماد معاملاتی شرکت آماده انجام معامله محدودیت نوسان قیمت اطلاع می رساند نمادهای معاملاتی نوسان قیمت توقف نمادهای دامنه نوسان توقف نماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس

فرماندار شهرستان سلماس با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری گفت: ۲۶ میلیون متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولاچای در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ذبیح‌الله کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدررفت منابع آبی شهرستان سلماس با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه اظهار کرد: با توجه به نیاز آبی محصولات کشاورزی، نخستین مرحله رهاسازی آب سد زولاچای ، یکم خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا می‌شود.

وی افزود: این امر به جهت تأمین حق‌آبه کشاورزان صورت می‌گیرد و با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری، بهترین استفاده را در کشت جو، گندم و دانه‌های روغنی دارد.

فرماندار شهرستان سلماس در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، گفت: ۲۶ میلیون متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته شده است.

کاظمی تصریح کرد: این میزان آب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠ درصد افزایش دارد.

وی یادآور شد: آب حدود ۱۲ هزار هکتار اراضی این شهرستان از سدهای زولا و دریک تأمین می‌شوند.

کد خبر 748699

دیگر خبرها

  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری