Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن می گوید اگر چه این تیم عملکرد خوبی ندارد اما رسانه ها در حال بزرگ نمایی هستند.

لئوناردو معتقد است رسانه ها از روش درستی برای انتقاد از پاری سن ژرمن استفاده نمی کنند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن شب گذشته توانست با نتیجه دو بر یک از سد لیل بگذرد تا بردی مهم به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این بازی لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن در گفتگو با اکیپ ضمن حمایت از پوچتینو گفت رسانه ها در حال گذراندن خط قرمز در مورد پاری سن ژرمن هستند. صحبت های لئوناردو را در ادامه می خوانید:

چرا پاری سن ژرمن در هر بازی تنها 30 دقیقه خوب بازی می کند؟

این حقیقت که باید بهتر شویم واضح است. تعدادی از بازیکنان بعد از پایان پیش فصل به تیم ملحق شدند. تغییرات بزرگی داشتیم. جایی نیستیم که می خواستیم باشیم اما کل تیم دارد به سختی تلاش می کند. تنها چیزی که دوست ندارم نحوه قضاوت کردن ما است. روش مشخصی برای صحبت کردن وجود دارد.

به نظرتان رسانه ها خیلی به باشگاه تان سخت می گیرند؟

 می توانید بگویید عملکردمان خوب نیست اما رسانه ها شروع به رد کردن خط قرمزها کرده اند. این که بگویند مربی از فوتبال سر در نمی آورد، بازیکنان بزرگی که خریدیم به درد نخور هستند و... برخی از مردم وجود دارند که می خواهند با صحبت در مورد پاری سن ژرمن خودشان را باهوش نشان دهند و از نظر شخصی ارتقا پیدا کنند. درست است ما آنجور که می خواهیم بازی نمی کنیم اما در مسیر درستی هستیم. نباید در مورد مسی، ام باپه، وراتی، نیمار یا مربی به این شکل صحبت کرد. در مورد راموس هم باید بگویم می دانستیم او دچار مصدومیت است. این بازی رسانه های اسپانیا است. می دانیم دارد چه اتفاقاتی می افتد.

آیا هواداران نباید با توجه به خریدهای اخیرتان از تیم انتظار زیادی داشته باشند؟

 انتظارات زیادی وجود دارد اما همان جایی هستیم که می خواستیم باشیم یعنی صدر جدول و صدر گروه مان در لیگ قهرمانان. درست است که خوب بازی نمی کنیم اما از این موضوع خبر داریم.

ارزبابی تان از عملکرد مربی چیست؟

 مردم طوری رفتار می کنند انگار مربی از سبک بازی تیم سر در نمی آورد و هیچ چیز نمی داند. پوچتینو قبل از آمدن به پاریس یکی از 5 مربی برتر جهان بود اما حالا ظاهرا از هیچ چیز سر در نمی آورد. ما دیدگاهمان را عوض کرده ایم و عملکرد مربی را در پایان فصل ارزیابی می کنیم.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا / سپاهان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان نام اصلی پرسپولیس، پرسه پولیس بود 0 گل و 0 پاس گل در 5 بازی؛ بدترین شروع دوران حرفه ای لیونل مسی در رقابت های لیگ پست رونالدو در مورد دو قلوهای جدید خود، رکورد تعداد لایک در اینستاگرام را شکست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد

تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد لورین را در خانه شکست دهد.

به گزارش مشرق در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی لورین به مصاف این تیم رفت.

در پایان این بازی شاگردان لوییس انریکه موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در این بازی کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله هر کدام موفق شدند دو بار دروازه لورین را باز کند.

پاریس با این برد ۶٩ امتیازی شد تا مقتدرانه صدرنشین لوشامپیونه شود.

دیگر خبرها

  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین