Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@23:58:28 GMT

طارمی لژیونر برتر قاره آسیا +عکس

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۵۷۱۴

طارمی لژیونر برتر قاره آسیا +عکس

تهران- ایرنا- مهاجم ایرانی پورتو برترین لژیونر قاره آسیا از دید کاربران کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق روال هفته‌های اخیر در نظرسنجی به انتخاب برترین لژیونر هفته خود پرداخت که مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان توانست با کسب بیشترین آرا عنوان برترین لژیونر هفته قاره کهن را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در هفته اخیر ابتدا توانست برابر توندلا هت تریک کند و مقابل میلان هم عملکرد خوبی داشته باشد.

بر همین اساس این بازیکن با کسب  ۵۶.۲۵ آرا در این نظرسنجی به عنوان برترین بازیکن انتخاب شد.

عیاس عثمان از سوریه با کسب ۱۶.۱۳ درصد آرا دوم شد و سردار آزمون هم با ۱۳.۶۲ درصد آرا سوم شد. اللهیار صیادمنش ۹.۱۳ درصد آرا را کسب کرد و علی قلیزاده هم ۲.۵۱ درصد آرا را تصاحب کرد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان قاره آسیا اللهیار صیادمنش تیم ملی فوتبال مهدی طارمی درصد آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی