Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی صداوسیما، فیلم‌های شجاع‌مرد کوچک، دیدار (قسمت اول و  دوم)، جشن تولد و بچه های محله گل‌ها از امروز شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۱۲ آبان ماه از شبکه امید پخش می شود.

انیمیشن سینمایی شجاع مرد کوچک به کارگردانی صمد غلام‌زاده، شنبه ۸ آبان ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انیمیشن، داستان زندگی شهید محمدحسین فهمیده، رزمنده‌ی سیزده ‌ساله است از دوران مدرسه تا زمان شهادت او در جریان دفاع از خرمشهر.

فیلم تلویزیونی دیدار (قسمت اول) به کارگردانی سیدجواد هاشمی، یک شنبه ۹ آبان ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

سیدجواد هاشمی، مهران رجبی، آتش تقی‌پور، ابوالفضل همراه، احمد ایراندوست، ارژنگ امیرفضلی، سولماز آقمقانی، عزت‌الله رمضانی‌فر، علی صالحی، غلامحسین لطفی، مهدی عطاران رضایی و نسرین مقانلو در فیلم تلویزیونی دیدار بازی کرده اند.

قسمت دوم فیلم تلویزیونی دیدار به کارگردانی سیدجواد هاشمی، دوشنبه ۱۰ آبان ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

فیلم تلویزیونی جشن تولد به کارگردانی عباس لاجوردی، سه شنبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

علیرام نورایی، احمدی کاوری و نادین خوری در فیلم تلویزیونی جشن تولد بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی بچه های محله گل‌ها به کارگردانی داریوش ربیعی، چهارشنبه ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم تلویزیونی، مهدی فقیه، فرحناز منافی‌ظاهر، محرم رزاقی و مرتضی ذوالفقاری نقش‌آفرینی کرده‌اند.

مقایسه سریال‌سازی در ایران و جهان زیر ذره‌بین بی چارچوب

در جدیدترین قسمت برنامه تلویزیونی بی‌چارچوب که امشب از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، سریال‌سازی حرفه‌ای در ایران و جهان مورد بررسی و قیاس قرار می‌گیرد.

این برنامه که در چند قسمت گذشته با لحنی کنایی و طنزآمیز به انتقادات بینندگان سریال‌های قبله عالم، میدان سرخ و مردم معمولی در شبکه نمایش خانگی پرداخته؛ در قسمت جدید خود به طور ویژه به تجربه سریال‌سازی در ایران با نگاهی مقایسه‌ای با سریال‌سازی حرفه‌ای در دنیا پرداخته است.

در همین راستا در این قسمت از برنامه بی چارچوب با جواد نوروزبیگی (تهیه کننده)، امیر ابیلی (کارشناس سینما) و امیرقادری (کارشناس سینما) گفتگوهایی ترتیب داده شده است.

همچنین با توجه به اکران مستند دنیای چاپلین که هم اکنون در سینماهای گروه هنروتجربه در حال اکران است؛ با کارگردان این اثر گفت وگویی ترتیب داده و پیرو بحث ساخت فیلم موبایلی که چند سالی است در دنیا به آن توجه ویژه شده است، با سید یزدان ملک‌آبادی تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیون که دبیر جشنواره فیلم‌های موبایلی و تهیه‌کننده چند فیلم در این سبک بوده، درباره اهمیت فیلمسازی با موبایل و چالش‌های پیش روی فیلمسازان موبایلی گفتگویی انجام شده است.

از کارشناسان و مجریان این قسمت برنامه علاوه بر جواد مولانیا می‌توان به نگار حسینی، پدرام ابدان و ایزد مهرآفرین اشاره کرد.

بی چارچوب به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشترک حامد مهربانی و احسان حسینی هر هفته، شنبه‌ها ساعت ۲۳ از شبکه ۴ سیما روی آنتن می‌رود و با نگاهی انتقادی و مطالبه‌گر به موضوعات مختلف حوزه ادب و هنر می‌پردازد.

فصل هفتم از برنامه هزار راه نرفته در جدول پخش شبکه دو

نخستین قسمت از فصل هفتم برنامه هزار راه نرفته از امشب شنبه ۸ آبان در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار می‌گیرد.

هزار راه نرفته همچون فصل‌های پیشین به تحکیم خانواده می‌پردازد. اهمیت تشکیل خانواده، روابط مناسب بین افراد خانواده، مسیرهایی برای ادامه زندگی مشترک و حل چالش‌های فراروی خانواده‌ها و .. از جمله محورهای این برنامه روانشناسانه است.

برنامه هزار راه نرفته در این مسیر به روابط والدین با نوجوانان به عنوان پایه و اساس شکل‌گیری صحیح روابط  فرزندان در آینده، انتخاب آگاهانه همسر و موضوعات تاثیرگذار در این انتخاب، روابط زوجین و چالش‌های سال‌های اول و چگونگی رفع آنها، فرزنددار شدن، ضرورت آن و نقش این اتفاق در تحکیم روابط زناشویی، چالش‌های زندگی، تنوع رفتار و انتخاب مسیرهای مختلف برای حل مشکل، اجتناب از برخورد عجولانه با جدایی و طلاق به عنوان آخرین راه و چگونه بازسازی بعد از جدایی و ... خواهد پرداخت.

تغییرات مختلفی در بخش‌های برنامه ایجاد شده است. در این راستا یک بخش متفاوت به نام سینما در قاب هزار راه نرفته به برنامه اضافه شده که فیلم‌هایی با موضوعات متناسب را از دیدگاه روانشناسی مورد بحث و تحلیل قرار می‌دهد.

بخش‌های مختلف این برنامه عبارتند از: پرداختن به سوالات مهم برای جوانان در شرف ازدواج، بیان چالش‌ها توسط افراد و ارائه راه حل توسط  کارشناسان، بخش خانواده موفق و سازگار که تنش‌های از سر گذرانده شده و راه‌های مواجهه با این تنش‌ها توسط افراد بیان می‌شود، خانواده‌های در آستانه جدایی که توانسته اند از مشکلات‌شان به روش‌های مختلف بگذرند و با رفع نقایص دوباره زندگی خوبی را در کنار هم بسازند، در ایفای نقش که مشکلات در یک بخش نمایشی ارائه می‌شود و مشاور به صورت مستقیم راهکار ارائه می‌دهد و در بخش راز هم که موضوعات مبتلابه خانواده‌ها به صورت نامه خوانده شده و توسط کارشناس تحلیل می‌شود.

فرشته موتابی، آسیه اناری، شهریار شهیدی، محمد علی مظاهری، منصوره سادات صادقی، رضا رستمی، پرویز آزاد فلاح، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن سعیدی، جمال شمس و ... از جمله کارشناسان و مشاوران این برنامه اند.

هزار راه نرفته کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی ناهید سادات‌شریفی به کارگردانی علیرضا برزگر دانایی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

مرور اشعار پاییزی با گویندگی امیرحسین مدرس

دفتر پاییز عنوان برنامه ای از رادیو صباست که در قالب مجله ادبی، تورقی بر عاشقانه‌های ادبی کهن و مدرن ادبیات فارسی می زند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه دفتر پاییز با شعار تجلی پاییز در آیینه ادبیات، به مرور ادبیات کلاسیک و معاصر با موضوع پاییز می‌پردازد. این برنامه ۹ آبان با مرور ادبیات کلاسیک و معاصر با موضوع نوار کاست، یادآور خاطرات دروان گذشته و پاییزی مخاطبان می‌ شود.

در این برنامه اشعار پاییزی بابک زمانی، سوزان پولیس شوتز، شمس لنگرودی، هرتا مولر و محمد عسکری ساج را می‌شنوید.

برنامه دفتر پاییز با گویندگی امیرحسین مدرس و تهیه کنندگی مژگان فرزین، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳ روی آنتن رادیو صبا می رود.

پخش مجموعه های جدید نمایشی از آنتن رادیو

مجموعه های جدید نمایشی از آنتن رادیو نمایش پخش می شوند.

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، مجموعه نمایشی باد، خاک، دریا به نویسندگی محمد پورحسن و سردبیری حامد مقدم، داستان دختری را روایت می‌کند که تصمیم می گیرد دریا را ببیند، او از کویر به راه می افتد و با سختی ها و مشقات زیادی روبه رو می‌شود.

نمایش رادیویی ناجی نیز به مدت یک هفته از آنتن رادیو نمایش پخش می شود و داستان آن درباره دانشمندی ایرانی است که برای یافتن راهی جهت دفع آفات نباتی با شرکت گرین دی همکاری کرده اما به طرز مشکوکی در تصادف کشته می شود سپس دختر این دانشمند برای همکاری به همان شرکت دعوت می شود اما با مخالفت مادر روبه رو شده و در این بین اتفاقاتی رخ می دهد.

سدره و طوبی عنوان نمایش رادیویی دیگری است که داستان آن روایتگر آخرین نگارش استاد شرق شناسی یک دانشگاه با مضمون شیفتگی گوته به حافظ است ، در این بین ماجرایی معما گونه و جنایی رخ می دهد.

یادواره رادیو فرهنگ برای قیصر شعر فارسی

هشتم آبان‌ماه چهاردهمین سالگرد درگذشت قیصر امین‌پور است و رادیو فرهنگ با برنامه  دستور زبان عشق یاد این شاعر فقید را گرامی می‌دارد.

معصومه علوی نکو سردبیر و تهیه کننده این برنامه در خصوص محورها و مهمانان این برنامه گفت: برنامه زنده دستور زبان عشق روز شنبه ( ۸ آبان)  با محوریت مرور آثار زنده یاد قیصر امین‌پور ساعت ۱۵:۰۰ از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

وی ادامه داد: ویژه‌برنامه زنده دستور زبان عشق کاری از گروه فرهنگ و ادب است که در این برنامه به مناسبت سالروز درگذشت قیصر امین‌پور بخشهایی از صدای شعرخوانی این شاعر فقید پخش می‌شود. علاوه بر پخش شعرخوانی زنده یاد قیصر امین پور، نگاه شاعران به قیصر و شعر او، اشعار قیصر در نگاه مردم و ابیاتی از این شاعر با صدای مردم از دیگر بخش های برنامه این برنامه است.

در این برنامه محمدرضا روزبه شاعر، نویسنده و منتقد ادبی به بررسی اشعار و ویژگی های فرم و محتوا در شعر زنده یاد قیصر امین پور می پردازد .

قیصر امین پور متولد شهرستان گتوند ۸ آبان ماه سال ۱۳۸۶ در بیمارستان دی تهران درگذشت و در زادگاهش گتوند در شمال خوزستان به خاک سپرده شد.

 دستور زبان عشق ویژه برنامه ای زنده به تهیه کنندگی معصومه علوی نکو و اجرای مهدی محمدیان است که به مدت ۱۲۰ دقیقه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

برچسب‌ها ارژنگ امیرفضلی قیصر امین پور امیرحسین مدرس حافظ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارژنگ امیرفضلی قیصر امین پور امیرحسین مدرس ارژنگ امیرفضلی قیصر امین پور امیرحسین مدرس حافظ فیلم تلویزیونی دستور زبان عشق هزار راه نرفته قیصر امین پور تهیه کنندگی رادیو فرهنگ سریال سازی آنتن رادیو تهیه کننده پخش می شود برنامه ای بی چارچوب چالش ها ۸ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر

برنامه هفته های پایانی لیگ برتر اعلام شد.

طرفداری | سازمان لیگ فوتبال، زمان پایان مسابقات لیگ برتر در فصل بیست و سوم را اعلام کرد.

به نقل از سایت سازمان لیگ، برنامه مسابقات به شرح زیر است:

هفته بیست و هفتم؛ بزرگداشت آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران

شنبه ۲۲ اردیبهشت

شمس آذر قزوین- ملوان بندر انزلی- ساعت ۱۷:۱۵- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
مس رفسنجان - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- ساعت ۱۷:۵۰- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
هوادار تهران - پرسپولیس- ساعت ۱۸:۲۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران
آلومینیوم اراک - صنعت نفت آبادان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
تراکتور تبریز - گل گهر سیرجان- ساعت ۱۸:۵۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

ذوب آهن اصفهان- پیکان تهران- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه فولاد شهر فولاد شهر
استقلال خوزستان- نساجی مازندران- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز
استقلال - فولاد خوزستان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

هفته بیست و هشتم؛ گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی روز دزفول

سه شنبه اول خرداد

پیکان تهران - تراکتور تبریز- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
ملوان بندر انزلی- مس رفسنجان- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه تختی انزلی
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - هوادار تهران- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه نقش جهان اصفهان
گل گهر سیرجان - آلومینیوم اراک- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان
صنعت نفت آبادان -شمس آذر قزوین- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه تختی آبادان
فولاد خوزستان- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
نساجی مازندران - استقلال - ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
پرسپولیس- استقلال خوزستان- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه آزادی تهران

هفته بیست و نهم؛ صرفه جویی در مصرف آب

یکشنبه ۶ خرداد

فولادخوزستان- پیکان تهران- ساعت ۲۰- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
استقلال - گل گهر سیرجان- ساعت ۲۰- ورزشگاه آزادی تهران
هوادار تهران -نساجی مازندران- ساعت ۲۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران
آلومینیوم اراک - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - ساعت ۲۰- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
شمس اذر قزوین-پرسپولیس - ساعت ۲۰- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
مس رفسنجان-استقلال خوزستان- ساعت ۲۰- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
تراکتور تبریز-ملوان بندر انزلی - ساعت ۲۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز
ذوب آهن اصفهان- صنعت نفت آبادان- ساعت ۲۰- ورزشگاه فولاد شهر فولاد شهر

هفته سی ام؛ روز جهانی بدون دخانیات و مبارزه با مواد مخدر

جمعه ۱۱ خرداد

پیکان تهران- استقلال- ساعت ۲۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران
استقلال خوزستان- هوادار تهران- ساعت ۲۰- ورزشگاه غدیر اهواز
ملوان بندر انزلی- آلومینیوم اراک - ساعت ۲۰- ورزشگاه تختی انزلی
صنعت نفت آبادان - تراکتور تبریز- ساعت ۲۰- ورزشگاه تختی آبادان
گل گهر سیرجان- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۲۰- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – شمس آذر قزوین- ساعت ۲۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان
پرسپولیس - مس رفسنجان- ساعت ۲۰- ورزشگاه آزادی تهران
نساجی مازندران - فولاد خوزستان - ساعت ۲۰- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق