Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سهراب آزاد عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از زمانی که ویروس کرونا در جهان فراگیر شده است تمامی مسابقات حرکات نمایشی سپک تاکرا و اردوهای رده‌های سنی مختلف زنان و مردان به صورت مجازی برگزار شد. همچنین کلاس مربیگری آنلاین آسیایی را برپا کردیم که از ۸۴ مربی از کشورهای مختلف، ۳۰ مربی از ایران در این کلاس حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس انجمن سپک تاکرا ایران ادامه داد: کمیته اجرایی فستیوال مجازی جوانان ورزشکار جهان که زیر نظر کمیته ملی المپیک کار می‌کند در این مدت فستیوال‌ها و برنامه‌های مجازی ورزشی را در رده‌های زیر ۱۸ سال و مسابقات آمادگی جسمانی را برگزار کردند. در این رقابت‌ها ۱۰ نفر از ورزشکاران ایران شرکت کردند.

وی یادآورد شد: به عنوان ناظر فستیوال مجازی جهانی جوانان ورزشکار ویدئوهای ورزشکاران کشورهای مختلف را نظارت و بررسی می‌کنیم و به بهترین‌ها جوایز ویژه اهدا می‌شود. در بخش مجازی در هنرهای اکروباتیک مسابقات جهانی زیر ۱۹ سال را برگزار کردیم و جایزه سه هزار دلاری بین ۱۰ نفر برتر این رقابت‌ها نقسیم می‌شود.

قائم مقام فدراسیون جهان گفت: از ماه آینده دیگر مسابقات مجازی نداریم و مسابقات قهرمانی کشوری و لیگ‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود. همچنین در سال آینده میزبانی مسابقات بین المللی زیر ۲۳ سال سپک تاکرا را برعهده گرفته‌ایم.

سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا ایران و قائم مقام فدراسیون جهانی، علی فولادی‌راد دبیر انجمن سپک تاکرا ایران و قائم مقام کمیته توسعه فدراسیون جهانی و جولی لابوی رییس کمیته داوران کشور فلیپین و عضو کمیته آموزش فدراسیون جهانی ٣ عضوی هستند که از سوی فدراسیون جهانی سپک تاکرا به کمیته اجرایی فستیوال مجازی جوانان ورزشکار جهان که زیر نظر شورای المپیک جهانی فعالیت می کند، معرفی شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایران کمیته ملی المپیک ایران فدراسیون انجمن های ورزشی کمیته ملی المپیک فدراسیون جهانی فدراسیون جهان سپک تاکرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، باکو پایتخت آذربایجان از چهارشنبه (12 اردیبهشت) لغایت جمعه (14 اردیبهشت) میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

همچنین نشست رهبران ادیان با حضور رهبران ادیان و نمایندگان سازمان‌های دینی و اجتماعی از سراسر جهان با عنوان «تقویت اعتماد از طریق گفتمان بین ادیان» در باکو برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد