Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق باشگاه اینتر معتقد است آنتونیو کونته با تجربه تر از سیمونه اینزاگی مربی فعلی نراتزوری است.

لوتار ماتئوس می گوید اگر چه اینزاگی در اینتر عملکرد خوبی داشته اما کونته با تجربه تر و شخصیتی متفاوت بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، لوتار ماتئوس بازیکن سابق اینتر که سابقه 4 فصل حضور در این تیم را دارد در گفتگویی با رسانه ایتالیایی گاتزتا در مورد شرایط این روزهای باشگاه اینتر صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماتئوس در روزهای حضورش در اینتر شماره 10 را بر تن می کرد و حال در مورد مارتینز، شماره 10 فعلی نراتزوری که به تازگی قراردادش را با اینتر تمدید کرده است، گفت:

شماره 10 اینتر دست فرد خوبی است. لائوتارو می تواند برای سالیان طولانی در بالاترین سطح در اینتر بازی کند. پست او با من تفاوت دارد اما این شماره به نوعی بین ما ارتباط ایجاد می کند. مارتینز در کنار لوکاکو بازیکنی عالی بود اما می بینم با زوج متفاوت در خط حمله هم مشکلی ندارد.

انتظار می رود نیکولو بارلا نیز به زودی قراردادش را با اینتر تمدید کند. بازیکن سابق اینتر در این باره گفت:

بارلا را دوست دارم. او یک بازیکن باکس تو باکس بی نقص است. کیفیت و طرز فکر او در فوتبال با هیچ کس برابری نمی کند. خوشحالم او در اینتر است اما به راحتی می توانست در تمام باشگاه های برتر اروپا بازی کند. 

اینتر در حال حاضر در رده سوم جدول است اما می خواهد از عنوان قهرمانی خود که در کنار کونته به دست آورد، دفاع کند. ماتئوس در این باره گفت:

کونته مثل تراپاتونی بود. او رابطه خاصی با هواداران و بازیکنان ایجاد کرد و تاریخی فوق العاده نوشت. اینزاگی نیز تا به الان عملکرد خوبی داشته است اما کونته باتجربه تر بود و شخصیتی متفاوت داشت. از نظر من اینتر از مدعیان قهرمانی است و می تواند در اروپا هم عملکرد خوبی داشته باشد.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا / سپاهان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان نام اصلی پرسپولیس، پرسه پولیس بود 0 گل و 0 پاس گل در 5 بازی؛ بدترین شروع دوران حرفه ای لیونل مسی در رقابت های لیگ پست رونالدو در مورد دو قلوهای جدید خود، رکورد تعداد لایک در اینستاگرام را شکست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایسنا، یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن