Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا شیخ الاسلام روز شنبه در آیین نواختن زنگ روز قم در مدرسه استثنایی ابابصیر، افزود: مدارس ابتدایی و متوسطه اول نیز از ۱۵ آذرماه سال جاری بصورت حضوری بازگشایی خواهند شد.

وی در ادامه از نامگذاری سالروز ورود حضرت معصومه(س) به این شهر برای معرفی ظرفیت های موجود بعنوان یک اقدام قابل توجه و ستودنی یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: ما هرچه در این شهر داریم از لطف حضرت فاطمه معصومه(س) است که امروز ما را در کنار کودکان استثنایی دور هم گرد آورده است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و بهبود شرایط کودکان استثنایی، اظهار داشت: از نظر ما کودکان و والدین با شرایط استثنایی و خاص ولی نعمتان اصلی آموزش و پرورش قم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش قم قم اضافه کرد: از شهرداری قم برای نامگذاری روز قم و توجه به کودکان استثنایی قدردانی می کنیم و امید داریم که اقدامات مطلوبی طی این ایام در شهر مقدس قم انجام شود.

مطابق مصوبه سال ۹۷ شورای فرهنگ عمومی قم، بیست‌وسوم ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم به عنوان روز قم نامگذاری شده است‌.

برچسب‌ها قم بازگشایی مدارس دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم بازگشایی مدارس دانش آموزان قم بازگشایی مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)

در مراسم وداع با پیکر ۲ شهید گمنام که امشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در شبستان امام خمینی حرم مطهر کریمه اهل بیت برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر ادامه راه این اسوه‌های ایثار و شجاعت تأکید کردند.

پیکر این دو شهید گمنام عصر فردا چهاردهم اردیبهشت، در آستانه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان آل یاسین قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

این شهدای والامقام در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت