Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در تبیین چرایی دشمنی آمریکا با ایران و سوابق این دشمنی و اینکه چه کسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی را آغاز کرد و ادامه داد و نیز چرایی استراتژیک و مبنایی بودن شعار «مرگ بر آمریکا» این کتاب منتشر نموده است.

این کتاب برای عموم مردم قابل استفاده است لیکن از لحاظ ادبیات و نحوه طرح مطالب بیشتر قشر نوجوان و جوان مخاطب هستند و این مسائل مهم به زبان آنان تبیین و تشریح گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب توسط آقای بغلانی نگاشته شده است و توسط آقای امیر وحید سعیدی‌فرد، تصویرگری و گرافیک آن انجام پذیرفته است.

مؤلف محترم تلاش کرده به‌صورت مستند رابطه آمریکا و ایران و سوابق خصومت و دشمنی آن کشور با ملت ایران را در دو فصل؛ قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بررسی کرده و برخی از حوادث و رخدادها را به‌طور مشروح مطرح نماید که دلالت بر این دشمنی‌ها می‌کند. استفاده از خاطره‌های خواندنی و مستند و حکایات جذاب و مرتبط با موضوع به‌گیرایی مباحث کتاب افزوده است.

در بخشی از مقدمه کتاب می‌خوانیم:

«اصل مطلب این است که آمریکا به شدت تلاش و تبلیغات می‌کند تا وانمود سازد که این جمهوری اسلامی ایران است که دشمنی را با آمریکا شروع کرده و حتی تاریخ آن را از اشغال سفارتخانه کشورشان تعیین می‌کنند!!

بعضی از افراد و گروه‌هایی که دل در گرو آمریکا دارند نیز به تبع ارباب خود، همه سوابق تاریخی مستند را کنار می‌گذارند و همین حرف‌ها را تکرار می‌کنند! درواقع آنها می‌خواهند با تبرئه‌ی آمریکا و به تعبیری بزک کردن آن کشور، راه مذاکره و رابطه با آمریکا را باز کنند تا به عیش و عشرت یا اهداف سیاسی خود برسند!

آیا واقعاً ایران اسلامی، خصومت و دشمنی با آمریکا را شروع کرده است؟ جمهوری اسلامی تنها حدود ۴۳ سال از عمرش می‌گذرد، ولی آمریکا بیش از یکصد سال است در ایران حضور دارد، آیا سابقه خصومت و دشمنی با ایران در دوره پهلوی نداشته است؟»

این کتاب در قطع رقعی و ۱۱۲ صفحه دورنگ با قیمت ۲۵ هزار تومان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. تلفن‌های سفارش ۶۶۴۱۱۱۵۱-۰۹۱۲۳۸۸۲۴۱۶ می‌باشد.

کد خبر 5339479

منبع: مهر

کلیدواژه: رونمایی کتاب معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی انتشارات قدر ولایت سواد رسانه ای موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ترجمه انتشارات سوره مهر تازه های نشر معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی تجدید چاپ معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد دفاع مقدس جنگ تحمیلی ادبیات کودک و نوجوان ادبیات دفاع مقدس رایزنی فرهنگی انتشارات راه یار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،طی روزهای اخیر لیست های انتخاباتی اصولگرایان یکی بعد از دیگری رونمایی شده است. لیست هایی که نقطه اشتراکات آنها گاهی زیاد و گاهی حداقلی بوده است.

براساس آخرین خبری که در برخی کانال ها و رسانه های اصولگرا منتشر شده است،مهدی شریفیان که دور اول انتخابات با حضور در لیست شانا از ورود به مجلس جا مانده و به مرحله دوم رسیده بود، در دور دوم انتخابات هم در لیست شانا - پایداری حضور دارد هم در لیست امنا.

نکته عجیب آنجاست که بنا به گفته سیدنظام الدین موسوی از اعضای تشکیلات انتخاباتی امنا، مهدی شریفیان رسما اعلام کرده که خود را متعهد به رویکردهای امناء در مجلس آینده می داند و به این ترتیب راه خود را از شورای ائتلاف جدا کرده است.

جمیعت زاگرس نشینان نیز اطلاعیه ای را درباره شریفیان و خبرهای مربوط به حضورش در لیست های انتخاباتی را منتشر کرده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری مشرق، روابط عمومی دفتر مرکزی جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی با صدور اعلامیه‌ای شیطنت برخی در سواستفاده از نام این مجموعه برای فعالیت‌های انتخاباتی را تکذیب کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند پیام ارسال شده در خصوص پیوستن آقای شریفیان به یک لیست انتخاباتی، صرفا یک پیام خبری بوده که در بسیاری از خبرگزاری های رسمی کشور منتشر شده است.

این خبر هیچ گونه ارتباطی به جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی ندارد و جمعیت زاگرس نشیان این خبر را تکذیب می‌کند.

خاطر نشان می گردد جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی حزب سیاسی نمی باشد و بصورت مستقل فعالیت های اجتماعی انجام می دهد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902643

دیگر خبرها

  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟