Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تمام جایگاه‌ها برای اتصال به سامانه هوشمند سوخت سهمیه‌بندی آماده شده ولی با این‌حال در بعضی از موارد مشکل ارتباطی و سرور وجود دارد.

 جلیل سالاری با اشاره به حرکت جهادی و شبانه‌روزی تیم‌های فنی و کارشناسی در رفع مشکلات جایگاه‌های سوخت اظهار داشت: در حال حاضر از سه هزار و ۸۰۰ جایگاه در کشور، در ۲ هزار جایگاه امکان استفاده از سیستم سهمیه‌بندی سوخت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران افزود: ۵۵ درصد از جایگاه‌ها برای سوخت‌گیری با کارت سوخت آمادگی دارند.

وی با اشاره به اینکه در سطح تهران ۳۶۱ جایگاه سوخت وجود دارد، اعلام کرد: از این تعداد ارتباط ۱۹۵ جایگاه با سیستم سهیمه‌بندی هوشمند برقرار است و مردم می توانند با کارت سوخت از بنزین استفاده کنند.

سالاری ادامه داد: در ۱۲۵ جایگاه دیگر نیز نصب سیستم و تنظیم ها انجام شده است ولی به خاطر وجود مشکلات ارتباطی، همکاران در جایگاه ها حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در تهران در تعداد معدودی از جایگاه ها امکان ارائه سوخت وجود نداشت، گفت: به خاطر اینکه امکان ارتباط در این جایگاه ها فراهم نبود، سیستم ها به کارگاه ها برده شده و اکنون سیستم ها در جایگاه ها نصب شده است تا با برقراری اطلاعات جدید بر سرورها، مسیر سوخت‌گیری از کارت هوشمند برقرار شود.

 حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها در روز سه شنبه ( ۴ آبان) باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شد و با تلاش کارشناسان حوزه مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری عصر روز سه شنبه فعالیت تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها در کشور آغاز شد. جزئیات این حمله سایبری و منشاء آن نیز در دست بررسی است.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری

غلامرضا ذاکری اظهار داشت: از ۱۲۰ هزار هکتار اراضی آبی کشاورزی استان تاکنون ۷۰ هزار هکتار از این اراضی مجهز به سیستم‌های نوین آبیاری هستند.

وی با اشاره به تجهیز زار و ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم‌های نوین آبیاری در سال گذشته، افزود: امسال هم عملیات تجهیز دو هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به این سیستم‌های در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

ذاکری اضافه کرد: با اجرای آبیاری بارانی عملکرد تولید ۴۰ درصد و با آبیاری قطره‌ای ۹۰ درصدی عملکرد تولید افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • معمای بنزین در ایران
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری