Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینیسیوس جونیور حالا به یک ستاره واقعی تبدیل شده است.

طرفداری | به نقل از مارکـا، وینیسیوس جونیور بعد از بریس مقابل الچه و ثبت هفتمین گل لالیگایی خود که او را به دومین گلزن برتر این فصل تبدیل کرده، گفت:

گل ها بالاخره از راه می رسند و من خوشحالم که به تیم کمک می کنم. بازی در این ورزشگاه و کسب پیروزی سخت است، الچه امسال در خانه شکست ناپذیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچلوتی اعتماد به نفس زیادی به ما می دهد و ما همگی آماده ایم و من از بازی خودم لذت می برم. مودریچ هم همیشه به من می گوید 'تو حرکت کن، توپ خواهد رسید'.

از کارهایی که از ابتدای فصل تاکنون انجام داده ام بسیار خوشحالم، می خواهم تا پایان فصل همینطور ادامه دهم. من خیلی کار می کنم، و به حرف اطرافیانم گوش می کنم. اعتماد به نفس داشتن خیلی مهم است. مورد تمجید هواداران رئال مادرید واقع شدن را دوست دارم اما باید همچنان پیشرفت کنم تا به تیم کمک کنم.

رئال مادرید اولین تیم این فصل لالیگا بود که موفق شد در ورزشگاه مارتینز والرو به پیروزی برسد.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا / سپاهان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان نام اصلی پرسپولیس، پرسه پولیس بود 0 گل و 0 پاس گل در 5 بازی؛ بدترین شروع دوران حرفه ای لیونل مسی در رقابت های لیگ پست رونالدو در مورد دو قلوهای جدید خود، رکورد تعداد لایک در اینستاگرام را شکست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)

 

دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در این مسابقه رئال مادرید با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد