Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته دهم بوندس‌لیگای آلمان با پیروزی تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از هفته دهم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران پنج بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ با نتیجه 5 بر 2 بر میزبان خود تیم یونیون برلین غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرت لواندوفسکی دو بار در دقایق 15 از روی نقطه پنالتی و 23، لروی سانه در دقیقه 34، کینگزلی کومان در دقیقه 60 و توماس مولر در دقیقه 79 برای باواریایی‌ها گلزنی کردند و دو گل تیم یونیون برلین هم توسط نیکو گیسلمان در دقیقه 43 و یولیان رایرسون در دقیقه 65 به ثمر رسید.

بایرن مونیخ با این نتیجه 25 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا تثبیت کرد. این هشتمین برد باواریایی‌ها در این فصل از رقابت‌های بوندس‌لیگا بود که در آن حداقل سه گل به ثمر رساندند. با احتساب این پنج گل، شمار گل‌های تیم تحت هدایت یولیان ناگلسمان به عدد 38 رسید یعنی به طور متوسط 3.8 گل در هر بازی.

در دیگر بازی مهم امشب آلمان، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمانش کلن گذشت. تورگان ازار در دقیقه 40 و اشتفن تیگس در دقیقه 63 گل‌های هشتمین برد فصل زردپوشان وستفالن را به ثمر رساندند تا این تیم 24 امتیازی شود و به تعقیب شانه‌به‌شانه صدرنشین جدول ادامه دهد.

در سه بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

بایرلورکوزن صفر - ولفسبورگ 2
گل‌ها: لوکاس انچما (48) و ماکسیمیلیان آرنولد (51)

آرمینیا بیلفلد یک - ماینتس 2
گل‌ها: یاکوب برت لائورسن (42) برای آرمینیا و لی‌جائه سونگ (25) و جاناتان وبورکارت (68) برای ماینتس

فرایبورگ 3 - گروتر‌فورث
گل‌ها: سیمون آستا (20 - گل‌به‌خودی)، نیکلاس هوفلر (39) و وینچنزو گریفو (79 - پنالتی) برای فرایبورگ و جیمی لولینگ (74) برای گروتر فورث

در ادامه بازی‌های هفته دهم بوندس‌لیگا از ساعت 18:30 امروز اینتراخت فرانکفورت میزبان لایپزیگ خواهد بود.

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند بایرن مونیخ بوندس لیگا دورتموند بایرن مونیخ بوندس لیگا بایرن مونیخ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز شد و تیم های مدعی بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه «آلیانس آرنا» آلمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

بایرنی ها قهرمانی در آلمان را از دست دادند و شاگردان «ژابی آلونسو» در تیم بایرلوزکوزن موفق شدند تاج و تخت مونیخی ها را تصاحب کنند. در سوی دیگر هم هرچند هنوز قهرمان لالیگا مشخص نشده است اما خیال رئالی ها به واسطه ۱۱ امتیاز اختلافی که از رقیب سنتی خود یعنی بارسلونا پیش هستند از بابت این عنوان راحت است و بعید به نظر می رسد خطری آنها را تهدید کند.

بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت و به سختی آرسنال را شکست داد و خودش را به این مرحله رساند. در سوی مقابل، اما کار رئال مادرید برای رسیدن به این دور از بازی‌ها اصلاً آسان نبود. سفیدهای اسپانیا به سختی و در ضربات پنالتی منچسترسیتی را از گردونه رقابت‌ها کنار زدند تا در این مرحله حاضر باشند.

دو ستاره پیشین باشگاه بایرن مونیخ یعنی آرین روبن و میروسلاو کلوزه برای تماشای دیدار این تیم با رئال مادرید در آلیانس آرنا حاضر بودند.

هواداران بایرن مونیخ در ابتدای این دیدار با یک طرح سرامیکی تماشایی یاد «فرانس بکن باوئر» اسطوره فقید فوتبال آلمان و بایرن مونیخ را که به «قیصر فوتبال آلمان» معروف است گرامی داشتند.

نیمه اول

این بازی در حالی آغاز شد که در همان نخستین ثانیه های ابتدایی، درخشش دروازه بان رئال مادرید مانع از فرو ریختن دروازه این تیم شد و واکنش «لونین» بایرن را از رسیدن به یک گل زودهنگام ناکام گذاشت.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار، بایرنی ها به واسطه بهره گیری از امتیاز میزبانی، میل بیشتری به حمله داشتند و بازیکنان رئال مادرید بیشتر در خط دفاعی حضور داشتند و تلاش کردند از دروازه دفاع کنند.

اما هر چه زمان های بازی پیش رفت بازی حالت متعادل تری به خود گرفت و از عطش بایرن مونیخ برای نزدیک شدن به دروازه رئال کاسته شد و در ادامه هم برخلاف جریان بازی، این «وینیسیوس جونیور» بود که موفق شد از روی پاس تماشایی و در عمق «تونی کروس» در دقیقه ۲۴ دروازه بایرن مونیخ را باز کند و رئال را به گل اول برساند.

در دقیقه ۴۲ هری کین فرصت داشت که از روی یک ضربه آزاد که در پشت محوطه جریمه نصیب بایرن شده بود گل نخست را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی بیرون رفت.

نیمه اول این دیدار در نهایت با همان تک گل وینیسیوس به پایان رسید.

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم، بایرن مونیخ شروعی طوفانی داشت و در دقیقه ۵۳ «لروی سانه» موفق شد با یک حرکت تماشایی و یک شوت دقیق دروازه رئال را باز کند.

حملات بایرن مونیخ ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۵۷ هری کین از روی یک ضربه پنالتی دومین گل بایرن مونیخ را هم به ثمر رساند.

رئالی ها که نمی خواستند بازنده این بازی باشند به حملات خود ادامه دادند و رودریگو در دقیقه ۸۲ با خطای مدافعین بایرن مونیخ در محوطه جریمه متوقف شد تا یک ضربه پنالتی به سود کهکشانی ها اعلام شود. وینیسیوس جونیور پش این ضربه پنالتی قرار گرفت و توانست «نویر» را مغلوب کند و بازی را به تساوی بکشاند.

این دیدار در نهایت با تساوی ۲ به ۲ خاتمه پیدا کرد تا همه چیز به دیدار برگشت و بازی در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» کشیده شود. دیدار برگشت ۱۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093636

دیگر خبرها

  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود