Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان روز شنبه در همایش هفته بیمه سلامت و قدردانی از تلاشگران حوزه سلامت در اهواز با تبریک هفته بیمه سلامت بیان کرد: بیمه سلامت در دوران سخت کرونا علاوه بر همکاری با دانشگاه علوم پزشکی، همواره از بیمه شدگان خود به خوبی حمایت کرده است.

وی افزود: کار آموزش، اقناع سازی و جلب مشارکت پزشکان، داروخانه ها و آزمایشگاه ها در حال انجام بوده و هماهنگی خوبی بین این دانشگاه، بیمه سلامت و سازمان نظام پزشکی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: امیدواریم تا اول امسال نسخه های کاغذی جمع آوری شده و مردم بتوانند با روش مدرن، نسخه دارویی، آزمایشگاه و رادیولوژی خود را انجام داده و نیازی به دفترچه نباشد.

وی افزود: هم اکنون اسناد پزشکی بیمه سلامت در بیمارستان ها به صورت الکترونیکی بررسی می شود و کار نسخه نویسی الکترونیکی، اکنون در برخی از بیمارستان ها و مطب ها در جریان است.

ابول نژادیان گفت: از همکاران پزشک خواهش می‌کنم که بیمه‌های سلامت و تامین اجتماعی را همراهی کنند تا مردم بتوانند از بستر الکترونیک استفاده کنند.

هدف از اجرای طرح نسخه الکترونیکی تسهیل در خدمت رسانی به مردم است

 رییس نظام پزشکی اهواز نیز گفت: با توجه به اهمیت نسخه نویسی الکترونیکی در سلامت بیماران، این فرآیند دیر یا زود اجرایی خواهد شد البته ابتدا اطلاع رسانی دقیق به پزشکان و کادر درمان انجام خواهد شد.

دکتر علی جواهرفروش زاده افزود: با اجرایی شدن این طرح، پزشکانی که با بیمه‌ها قرارداد ندارند باید نسخه الکترونیکی بنویسند لذا از آنها خواهش داریم که زیرساخت لازم را فراهم کنند تا طرح نسخه الکترونیکی به خوبی اجرایی شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح یکپارچه سازی، حفظ سلامت و تسهیل در خدمت رسانی به مردم و حذف کاغذ از چرخه درمان است.
وی افزود: نظام پزشکی این تعهد را می دهد که با حفظ احترام به پزشکان و ارایه سیاست های تشویقی، جامعه را به سمت نسخه الکترونیکی سوق دهد.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۰ هزار نفر از جامعه هدف بیمه سلامت در خوزستان به کرونا مبتلا شده‌اند که ۲ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال از سوی بیمه سلامت برای آنها هزینه شده است.

برچسب‌ها بیمه سلامت خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت خوزستان اهواز بیمه سلامت خوزستان اهواز نسخه الکترونیکی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است.

به گزارش تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی تلفنی کلاهت را برمی‌دارند! انهدام دومین باند کلاهبرداری از همراهان بیمار در بیمارستان‌ های تهران

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت