Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر شنبه در نشست با مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر با بیان اینکه عملکرد بیمه سلامت رضایت بخش است، اظهار داشت: اگر دولت الکترونیک اتفاق بیافتد خیلی از مشکلات حل می‌شود و تردد مردم نیز کمتر می‌شود.

وی افزود: در زمینه حذف دفترچه نیز کارهای خوبی صورت گرفته ولی هنوز کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه دولت الکترونیک به طور کامل در حوزه بیمه سلامت اجرا شود، گفت: با اجرای کامل دولت الکترونیک خیلی از مشکلات مردم مرتفع می‌شود.

گسترش خدمات به اهالی دشتی

رئیس بیمه سلامت شهرستان دشتی گفت: نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان دشتی به صورت صد درصد توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

مصطفی تابناک با بیان اینکه در حال حاضر ۴۶ هزار و ۵۸۷ نفر تحت پوشش بیمه خانواده قرار دارند اظهار داشت: از این تعداد ۲۹ هزار و۷۱۳ نفر بیمه روستایی، سه هزار و ۶۲ نفر سایر اقشار، پنج هزار و ۴۵۷ نفر کارکنان دولت، ۳۱۵ نفر ایرانیان، هفت هزار و ۹۷۷ سلامت همگانی و ۶۳ نفر نیز روستاییان بیمه پرداز هستند.

وی با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان به صورت صد درصد انجام می‌شود، گفت: ولی این موضوع توسط بخش دولتی بالای ۴۰ درصد است که تلاش داریم این رقم افزایش یابد.

تابناک ادامه داد: بیمه شدن تمام آحاد مردم به صورت مجانی در طرح بیمه سلامت همگانی و روستایی از جمله برنامه‌های خوبی است در در حال انجام می‌باشد.

وی اضافه کرد: تعداد بیماران تحت پوشش بیمه سلامت در بخش کرونایی هزار و ۵۸۳ پرونده بستری است.

تابناک ادامه داد: سهم سازمان در بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) علیه نظام ارجاع به طور ۱۰۰ درصد و سهم سازمان در بیماران روستایی با رعایت نظام ارجاع ۹۵ درصد و سهم سازمان در سایر بیمه‌ها ۹۰ درصد است.

وی اضافه کرد: طرف قرارداد با تمامی پزشکان عمومی شهر خورموج و شهر کاکی، تمام داروخانه‌های شهر خورموج وشهر کاکی، فیزیوتراپی های شهر خورموج، آزمایشگاه ابوطالب پزشکان متخصص شهر خورموج (زنان، قلب)،درمانگاه کوثر و بیمارستان زینبیه و درمانگاه زینبیه است.

کد خبر 5339721

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عبدالله نادری دشتی بیمه سلامت ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه قوه قضاییه گرگان ایلام واکسن کرونا عکس استانها اردبیل بیمه سلامت شهر خورموج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند