Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر کلانتری شامگاه شنبه در نشست خبری که در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی آبادان برگزارش شد، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و خدا را شاکریم که این سه امتیاز را خداوند به ما داد.

وی ادامه داد: از ته قلبم دعا می‌کنم که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه راه نتایج خوبی را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز عنوان کرد: ما هم می‌دانستیم بازی مقابل تیمی که دو باخت دارد و می‌خواهد به بازی سوم برسد، بازی سوم باید بازی رو به جلو باشد تا بتواند شرایط را تغییر دهد.

کلانتری با بیان اینکه در ۲۰ دقیقه ابتدای بازی وقتی خوب بازی کردیم به گل رسیدیم، توضیح داد: بازیکنان ما در نیمه اول کمی عقب‌نشینی کردند و از آن لحظه به دنبال نگه‌داشتن سه امتیاز بودند که کار درستی نبود.

وی افزود: در نیمه دوم در شرایطی که می‌دانستیم تیم نفت آبادان بی‌مهابا حمله می‌کند و می‌دانستیم بیشتر بازی تهاجمی است ولی با تغییر تاکتیک از این موضوع جلوگیری کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه بازیکنان ما زیر فشار توپ‌های بلند تحمل کردند، ادامه داد: بسیار خوشحالم که از دو موقعیت توانسته‌ایم درست استفاده کنیم.

کلانتری گفت: همین‌قدر که بازیکنان ما شجاعانه حرکت کردند و بازی را بردیم برای ما عالی بود و دست همه آنها را می‌بوسم.

وی تصریح کرد: تیم ما در دو بازی گذشته خود نیز مستحق باخت نبود؛ نوع هر بازی یک شکل دارد و نفت زیر فشار بود.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز اظهار کرد: کسی در بازی موفق می‌شد که بر روی اعصاب خود مسلط و خونسرد باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سوم لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم فوتبال صنعت نفت پیروز شد.

کد خبر 5339750

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین خطبه های نماز جمعه آمار کرونا قوه قضاییه کرمانشاه گرگان ایلام واکسن کرونا عکس استانها اردبیل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۸:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فجر سپاسی و گل گهرسیرجان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز فجر سپاسی و گل گهرسیرجان

جام حذفی ایران (فجر سپاسی - گل گهرسیرجان) ساعت ۱۸:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748079

دیگر خبرها

  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم