Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز کمالوند شامگاه شنبه در نشست خبری بعد از دیدار با تیم فوتبال پدیده خراسان در مشهد افزود: ما مظلوم ترین تیم فوتبال کشور هستیم در حالی که همین تیم پدیده، ۱۵ درصد از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده اما ما پس از گذشت سه هفته ریالی پول نگرفته ایم.

وی گفت: مسجد سلیمان شهری است که روی گنج قرار دارد اما غرق در فقر است و البته این اوضاع برای سایر شهرهای استان نیز وجود دارد، تنها دلخوشی این شهر و همچنین آبادان فوتبال است لطفا تنها دلخوشی را از مردم خوزستان نگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: وزیر نفت قبلی مخالف ورزش بود و تیم های فوتبال نفتی را کاملا نابود کرد، اما از رییس جمهوری محبوب سیزدهم درخواست داریم تا توجه ویژه ای به خوزستان و وضعیت شهر مسجدسلیمان داشته باشند.

کمالوند گفت: هزینه تیم ما یک پانزدهم تیم های دیگر لیگ برتر است، ما پول زیادی نمی‌خواهیم، تیم ما با ۲۰ میلیارد تومان رو به راه می شود.

وی با بیان اینکه هنوز مالکیت تیم ما مشخص نیست، گفت: مگر می شود تیمی در لیگ حرفه ای باشد اما برای تامین پیراهن و آب معدنی مشکل داشته باشد و بدون پزشک و فیزیوتراپیست به زمین برود و اصلا زمین تمرین هم نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نمی شود یک تیم صنعتی ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کند و ما اینطور آواره باشیم، این عدالت نیست، اگر تیم نفت مسجدسلیمان را نمی ‎خواهید این تیم را منحل کنید.

تحریم نشست های خبری از سوی باشگاه پدیده

در حالی که هیات فوتبال خراسان رضوی دلیلی برای عدم حضور سرمربی پدیده در این نشست خبری عنوان نکرده بود اما مدیر رسانه تیم پدیده خراسان عدم صدور مجوز برای مدیر رسانه تیم و همچنین ممنوعیت حضور عوامل تیم در نشستهای خبری را علت حضور نیافتن اکبر میثاقیان، سرمربی این تیم در این نشست دانست.

مجتبی رجب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ممانعت از حضور مدیر رسانه تیم پدیده در نشست خبری دیروز جمعه و همچنین عدم همکاری هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص فعالیتهای رسانه ای پدیده، مسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه، شرکت کادر فنی و بازیکنان تیم در نشستهای خبری و گفتگو با رسانه ها را تا اطلاع ثانوی منع کرده است.

وی گفت: در حال حاضر دارای قرارداد با باشگاه هستم ولی متاسفانه هیات فوتبال خراسان رضوی همکاری لازم را برای حضور اینجانب در نشستهای خبری نداشته و حتی نامی از من در فهرست خلاصه بازی منتشر نکرده است.

تیم فوتبال پدیده خراسان، شامگاه شنبه و در چهارچوب هفته سوم بازیهای لیگ برتر فوتبال، مقابل مهمان خود نفت مسجدسلیمان با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

برچسب‌ها تیم فوتبال پدیده مشهد مشهد نفت مسجد سلیمان خوزستان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده مشهد مشهد نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال پدیده مشهد مشهد نفت مسجد سلیمان خوزستان لیگ برتر فوتبال نفت مسجدسلیمان تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پنالتی‌زن داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی، فوت دو هفته پیش هوادار محترم تراکتور را به مردم تبریز و جامعه فوتبال ایران تسلیت می‌گویم. واقعا ناراحت شدم روحشان شاد باشد.

به بچه های خودم خدا قوت می‌گویم و به تیم تراکتور تبریک. ۱۲۰ دقیقه تلاش کردیم ولی در پنالتی ها بیش از همه چیز شانس هم کمک کننده است و دقت ضربات هم مهم است. تیم ما در طول فصل تا الان ۲ پنالتی زده بود که هر دو را خراب کردیم و شاید کمبود پنالتی زن داریم.

خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا