Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@04:54:57 GMT

عنایتی: روی اشتباه فردی گل خوردیم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۰۷۱۳

عنایتی: روی اشتباه فردی گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران با اظهار رضایت از عملکرد بازیکنانش در مقابل سپاهان اصفهان گفت: در این بازی روی اشتباه فردی و غفلت، گل خوردیم.

به گزارش مشرق، غلامرضا عنایتی، شامگاه شنبه بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در نشستی خبری افزود: باید از این شکست ها درس آموخت و بازیکنان ما به خودباوری برسند.

وی با بیان اینکه مطمئنم در لیگ برتر فوتبال ماندگار هستیم، اضافه کرد: در ادامه لیگ برتر، تیم فوتبال هوادار بهتر عمل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنایتی تصریح کرد: می دانستیم بازی سنگینی را در مقابل تیم پرمهره سپاهان در پیش رو داریم و تلاش زیادی کردیم تا در این دیدار امتیاز لازم را بگیریم که  چنین نشد.

وی تصریح کرد: تاوان جوانگرایی را ما مربیان تیم ها می دهیم.

سرمربی تیم هوادار گفت: در کل از تلاش تیم خود راضی و مطمئن هستم بازیکنانم به خودباوری می رسند اما باید از باخت امشب درس گرفت و از این درس برای بازی های آینده استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش کیفیت خوبی را در زمین نشان می دهند، تصریح کرد: ما نسبت به بضاعت خود، تیم را برای لیگ برتر بسته بودیم و بازیکنانم در هر سه بازی گذشته آنچه توقع داشتم برغم واگذاری نتیجه، انجام دادند.

وی اظهار داشت: تنها چیزی که تیم ما را اذیت می کند بی تجربگی در لیگ برتر است. 

سرمربی هوادار افزود: هر تیمی که به لیگ برتر می آید تلاش خود را می کند تا در لیگ ماندگار شود و در سال های بعدی اتفاقات بهتری خواهد افتاد و چند مهره هم طی روزهای آینده به تیم اضافه خواهند شد و شرایط ما بهتر می شود.

وی افزود: در بازی امشب، بازی هجومی جلوی سپاهان خودزنی بود و می دانستیم این تیم فوق العاده خطرناک است و با داشتن بازیکنان بین المللی سپاهان، بازی را واگذار می کنیم.

عنایتی گفت: در این دیدار روی اشتباه فردی شکست خوردیم و بازیکنان ما آنچه گفتیم انجام دادند اما امیدوارم در ادامه، شرایط بهتر شود.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و هوادار تهران از ساعت ۱۸ امروز شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با یک گل، حریف خود را شکست داد.

با این پیروزی تیم سپاهان ۹ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کرد و تیم هوادار برخلاف بازی خوب خود، بدون امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر قرار گرفت.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان غلامرضا عنایتی مشرق سپاهان اصفهان عنایتی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه نساجی مازندران در راستای حمایت از این تیم در مصاف حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل ذوب اهن ۴۰۰ هوادار تیمش را راهی اصفهان می‌کند تا در دیدار فردا برابر ذوب‌آهن از تیم خود حمایت کنند.

نساجی با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است