Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@02:07:02 GMT

تعرض ۲ شرور به دختر عطرفروش

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۰۹۹۸

دخترجوان که اینترنتی عطر و ادکلن می‌فروخت، وقتی نشانی خانه‌اش را به خریدار می‌داد تا برای تحویل کالا به آنجا برود، تصور نمی‌کرد از سوی او و دوستش مورد تعرض و سرقت قرار بگیرد.

به گزارش ایران، چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس حادثه شومی را برایش رخ داده بود برملا کرد و گفت: من فروشنده مجازی عطر و ادکلن هستم و در اینستاگرام فعالیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز قبل مرد جوانی سفارش عطر داد و من هم برایش تهیه کردم بعد قرار شد برای تحویل کالا به مقابل خانه‌ام بیاید. وقتی زنگ خانه را زد، من مقابل در رفتم و دو پسر جوان را دیدم. آنها وقتی متوجه شدند من تنها هستم، یکباره به سمتم حمله کردند بعد با تهدید مرا به داخل خانه برده و بعد از تعرض، کارت بانکی‌ام را نیز سرقت کردند.

پس از شکایت دختر جوان، وی به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان موضوع تعرض به وی را تأیید کردند. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری متهمان آغاز شد و سرانجام پس از گذشت 4 ماه از این حادثه کارآگاهان موفق شدند یکی از متهمان را دستگیر کنند. از آنجا که تلاش‌ها برای دستگیری متهم اصلی پرونده که خریدار عطر بود بی نتیجه ماند، پرونده برای رسیدگی و تحقیقات بیشتر به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

وقتی متهم مقابل قضات دادگاه ایستاد، گفت: آن روز من همراه دوستم برای تحویل عطر به خانه این دختر رفتیم من اصلاً خبر نداشتم دوستم چه نقشه‌ای در سر دارد فقط به من گفت سفارش عطر داده است و می‌خواهد آن را تحویل بگیرد اما وقتی مقابل خانه دختر جوان رفتیم، دوستم از من خواست برای سرقت وارد خانه‌اش شویم. من هم قبول کردم اما دوستم به این دختر تجاوز کرد و من کاری نکردم فقط کارت عابربانکش را دزدیدم و از حساب او مبلغی برداشت کردم. برای گمراه کردن پلیس مبلغ مورد نظر را از کارت دختر جوان به کارت دیگری واریز و بعد از چند بار جابه جایی پول در کارت‌های مختلف، آن را برداشت کردم.

شاکی پس از شنیدن اظهارات این پسر گفت: دروغ می‌گوید؛ او هم به من تعرض کرد.

سپس در حالی که گریه می‌کرد، ادامه داد: من واردکننده عطر و ادکلن از خارج هستم و شخصی کار می‌کنم. با شیوع کرونا من تصمیم گرفتم به صورت مجازی کار کنم به همین خاطر کالاها را سفارش می‌دادم و برایم از خارج می‌آوردند بعد که سفارش‌ها می‌آمد، آنها را برای فروش می‌گذاشتم و از این راه زندگی‌ام را تأمین می‌کردم. روز حادثه مثل روزهای دیگر مشتری سفارش ادکلن داد و خرید زیادی هم کردند بعد به من گفتند که خودشان برای بردن ادکلن‌ها می‌آیند و پول را هم همزمان واریز می‌کنند. وقتی زنگ در خانه به صدا درآمد و من دیدم که مشتری‌ها آمده‌اند، در را باز کردم اما آنها به زور وارد خانه من شدند و من را مورد آزار قرار دادند. بعد کارت بانکی‌ام را دزدیدند، به زور رمزش را از من گرفتند و هرچه پول در حسابم بود، خالی کردند.

پس از پایان جلسه قضات از کارآگاهان پلیس خواستند تا متهم فراری را هرچه زودتر دستگیر کنند و متهم بازداشت شده نیز با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن قیصر امین پور تعرض شرور دختر ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن قیصر امین پور دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران طی ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران دریافت کرده و با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه‌دار این محدوده با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده است؛ اقدامی که سبب رعب و وحشت ساکنان این محل شده بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت، گفت: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که درگیری میان چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و در این میان متهم برای قدرت‌نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

راستی با بیان اینکه مخفیگاه متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت، اظهار کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 847518 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی اراذل و اوباش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران