Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور؛ پلدختر در استان لرستان دوباره در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛رنگ‌بندی جدید کشور در  8 آبان 1400 در اپلیکیشن ماسک منتشر شد که  بر این اساس شهرستان پلدختر  در استان لرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

بنا به اعلام روابط عمومی  شبکه بهداشت ودرمان  پلدختر تاکنون 11 هزار و 214 نفر در این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده اندکه 136 نفراز این تعداد  جان باخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به گفته  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان شهرستان های خرم‌آباد، دورود، الیگودرز، کوهدشت در وضعیت نارنجی و ازنا، چگنی، سلسله، دلفان، رومشکان و بروجرد در وضعیت زرد قرار دارند.

 مریم کوشکی گفته تاکنون تاکنون 191 هزار 419 نفر درلرستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند تا تعداد قربانیان این ویروس  در این استان به 2هزار و 588 نفر برسد.

رنگ‌بندی جدید کشور 8 آبان 1400در اپلیکیشن ماسک به شرح ذیل است:

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس پلدختر کرونا در ایران کرونا در لرستان قرمز کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر، گفت:در ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جوان کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت که حالت طبیعی نداشته‌اند برای سه دختر نوجوان می‌شود.

سید مصطفی قرشی یزدی افزود: این جوان برای  دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌نماید و متاسفانه نامبردگان با وی درگیر و با چاقو ایشان را از ناحیه گردن مجروح می کنند

وی گفت: بلافاصله مجروح توسط مردم به بیمارستان منتقل و متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت ۱۱۰ می شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر افزود: از لحظه اولیه فرماندار محترم شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان دستورات ویژه را به ریاست شبکه بهداشت و درمان برای رسیدگی به حال ناهی از منکر صادر و با تلاش جراحان حاذق عمل جراحی  حال عمومی ایشان مساعد است .

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد