Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید شاهین موسوی به یک هشتم نهایی بوکس قهرمانی جهان صعود کرد.

در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان ۲۰۲۱ صربستان، در مبارزات امشب (شنبه) ۸ آبان ۱۴۰۰ دو بوکسور دیگر ایران به روی رینگ رفتند که در پایان، اشکان رضایی از دور رقابت‌ها حذف شد ولی شاهین موسوی با برتری برابر حریف خود، راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ به این ترتیب ابتدا اشکان رضایی در وزن ۶۳ کیلوگرم برابر «ریس لینچ» از اسکاتلند به روی رینگ رفت که با قبول شکست در این دیدار، از دور رقابت‌ها کنار رفت. رضایی در مبارزه نخست خود موفق به شکست نماینده لیتوانی شده بود.

سومین نماینده ایران در مبارزات امروز سید شاهین موسوی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی بود. او در دومین مبارزه خود مقابل «آمستردم» از گویانا قرار گرفت که در راند دوم با ضربات سنگین خود باعث پارگی ابروی حریف شد. نهایتا با رای داور وسط، بازی در همان راند دوم به اتمام رسیده و موسوی برنده مبارزه شد.

موسوی که پیش از این مقابل مشتزن باتجربه قرقیزستانی به پیروزی رسیده بود، در مرحله یک هشتم نهایی با «کوین شومن» از آلمان مبارزه خواهد کرد.

امروز پیش از این مبارزات نیز میثم قشلاقی نایب قهرمان آسیا، در نخستین مبارزه خود به مصاف «چیا چونگ» از چین تایپه رفت و در کمتر از یک دقیقه با ضربات سنگین خود، حریف را دو مرتبه ناک‌دان کرد تا داور رای به اتمام بازی داده و نماینده ایران برنده شود.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جزئیات اتهام سایت روسی به سردار آزمون؛ اخاذی یا نفقه دختر روس؟ تبلیغات اینستاگرامی، دلیل احضار سیدجلال حسینی و امید عالیشاه به کمیته اخلاق وینیسیوس: مودریچ همیشه می گوید تو حرکت کن، توپ خواهد رسید واکنش تماشایی آرون رمزدیل مقابل لسترسیتی (لسترسیتی - آرسنال)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یک هشتم نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد

دیدار تابستان امسال بین جیک پل، یوتیوبری که بوکسور شد و مایک تایسون، قهرمان سابق جهان، مهر تایید خورده تا رسما به عنوان یک مبارزه حرفه‌ای انجام شود. این به این معنی است که نتیجه مسابقه که قرار است در ۲۰ ژوئیه در تگزاس برگزار شود، در سابقه هر دو آنها ثبت خواهد شد.

زندگی حرفه‌ای تایسون که اخیرا در سال ۲۰۲۰ در یک مسابقه نمایشی شرکت کرد در سال ۲۰۰۵ به پایان رسید. او سه هفته قبل از رویارویی با پل، ۵۸ ساله خواهد شد.

در عین حال پل در دهمین مبارزه حرفه‌ای خود در ماه مارس توانست رایان بورلند را شکست دهد. تایسون اولین بوکسور سنگین وزنی بود که عناوین دبلیو بی‌ای، دبلیو بی‌سی و آی‌بی‌اف را به طور همزمان در سال ۱۹۸۷ به دست آورد، اما دوران سلطنت او به عنوان قهرمان در همه این دسته‌ها در سال ۱۹۹۰ با شکست در برابر باستر داگلاس که یکی از بزرگترین حوادث غیرمنتظره تاریخ بوکس بود، پایان یافت.

 پل در ۹ مبارزه از ۱۰ مبارزه خود، عمدتا در برابر مبارزان سابق یو اف سی به پیروزی رسیده است. تنها شکست او در برابر تامی فیوری، بوکسور سنگین وزن بریتانیایی در فوریه ۲۰۲۳ بود.

منبع: هفت صبح

tags # بوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد