Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@20:44:58 GMT

پرسپولیس با مهاجم خارجی به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۱۸۶۸

پرسپولیس با مهاجم خارجی به توافق رسید

خبرورزشی – در حال حاضر بزرگترین دغدغه هواداران پرسپولیس به موضوع پرداخت طلب گابریل کالدرون و دستیارش بر می گردد. اتفاقی که پرسپولیس را با مشکلات بزرگی مواجه کرده و آنها نمی توانند بازیکن خارجی مدنظر خودشان را به خدمت بگیرند.

این درحالیست که رقیب سنتی پرسپولیس موفق شد دومین بازیکن خارجی خود را هم جذب کند و همین موضوع اعتراض هواداران پرسپولیس را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق حرفی که مجید صدری در گفت و گو با هواداران پرسپولیس زد به آنها قول داد تا ۲ روز آینده پول کالدرون را پرداخت خواهد کرد و پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز خواهد شد.

همچنین صدری اعلام کرد مشغول مذاکره با بازیکن خارجی مدنظر کادرفنی است و بعد از پرداخت طلب کالدرون، خرید بازیکن خارجی حتمی خواهد بود.

شنیده های ما حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس طبق لیستی که یحیی گل محمدی به آنها داده با چند بازیکن به صورت همزمان وارد مذاکره شدند و با یکی از آنها هم به توافقات خوبی رسیدند.

با توجه به  سیاست باشگاه پرسپولیس تا زمانیکه حضور این بازیکن قطعی نشد نامش اعلام نخواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مجید صدری پرسپولیس خبر ویژه مجید صدری نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر یحیی گل محمدی بازیکن خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که از ابتدای نیم فصل دوم به جمع سرخ‌ها اضافه شد و به عنوان تنها مهاجم تخصصی این تیم کار خود را ادامه می‌دهد، در این مدت نمایش امیدوار کننده‌ای داشته است.

آل کثیر در بازی هفته گذشته تلاش کرد دروازه تیم سابق خود، سپاهان اصفهان را در آزادی باز کند اما موفق به این کار نشد تا پس از سه بازی گلزنی متوالی، روند خوب او متوقف شود.

آل کثیر با هفت گل زده در لیگ و جام حذفی در کنار شهاب زاهدی که در زمستان پرسپولیس را ترک کرد برترین گلزنان این فصل پرسپولیس محسوب می‌شوند که حالا عیسی فرصت این را دارد در ۵ بازی باقی مانده لیگ علاوه بر بهتر کردن آمار خود و تبدیل شدن به برترین گلزن این فصل لیگ برتر پرسپولیس، در دفاع از عنوان قهرمانی پرسپولیس نیز سهم مهمی داشته باشد.

عیسی این هفته باید مقابل مدافعان باانگیزه نساجی در ورزشگاه وطنی برای گلزنی تلاش کند.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد