Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:33:10 GMT

فیلم/ نقش آمریکا در حمله سایبری به سامانه‌های سوخت

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۱۹۳۵

‍‍‍‍‍‍

سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور: حمله سایبری به سامانه‌های سوخت، کار آمریکا و رژیم صهیونیستی است. تحلیل دو حادثه بندر رجایی و راه‌آهن این مساله را تقویت می‌کند.

دریافت 1 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان حمله سایبری سردار جلالی سازمان پدافندغیرعامل سامانه هوشمند سوخت بنزین پمپ بنزین آمریکا رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس از آمریکا تضمین می‌خواهد که اسرائیل به رفح حمله نخواهد کرد

اسامه حمدان، سخنگوی ارشد حماس، می‌گوید که برای موافقت با هرگونه توافق آتش‌بس، این جنبش به تضمین آمریکا نیاز دارد که نظامیان اشغالگر اسرائیلی حمله زمینی به رفح را انجام ندهند.

وی به الجزیره گفت: ما همچنان در مورد موضوعات اصلی صحبت می‌کنیم که آتش بس کامل و خروج کامل [اسرائیل]از غزه است. متأسفانه نتانیاهو یک بیانیه صریح داشت که می‌گفت صرف نظر از هر آتش‌بسی یا نه، او حمله به رفح را ادامه می‌دهد و این بدان معناست که آتش‌بسی وجود نخواهد داشت.

او افزود: درک ما برای دستیابی به آتش بس به این معنی است که دیگر هیچ حمله‌ای در غزه از جمله رفح انجام نخواهد شد.
حمدان دیروز با اشاره ضمنی به سنگ اندازی آمریکا در روند مذاکرات آتش بس گفت که اگر ایالات متحده تصمیم بگیرد، جنگ می‌تواند فوراً پایان یابد.

پیش از این، یکی از مقامات ارشد حماس که نام او فاش نشده در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: «اشغالگران با اصرار بر ادامه جنگ مانع از توافق می‌شوند. رژیم صهیونیستی به دنبال معامله‌ای برای بازپس گیری اسرای خود است بدون اینکه این موضوع را با پایان دادن به تجاوز مرتبط کند». 

این مقام حماس تاکید کرد که این گروه «تحت هیچ شرایطی با توافقی که به صراحت شامل توقف جنگ در غزه نباشد» موافقت نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • حماس از آمریکا تضمین می‌خواهد که اسرائیل به رفح حمله نخواهد کرد
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد