Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:04:36 GMT

آمار واکسیناسیون اصناف اصفهان مشخص نیست

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۲۱۴۹

آمار واکسیناسیون اصناف اصفهان مشخص نیست

ایسنا/اصفهان رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به اینکه آمار دقیقی از واکسیناسیون اصناف نداریم، گفت: به اتحادیه ها اعلام کرده ایم که هر فردی درخواست صدور و تمدید پروانه کسب دارد، ارائه خدمات آنها تنها منوط به داشتن کارت واکسن باشد.

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین روند واکسیناسیون اصناف، اظهار کرد: اصناف جزئی از بدنه جامعه است، اما در رصد واکسیناسیون اقشار مختلف در اصفهان، اصناف در رده بالاتری قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گفته می شود بیش از ۱۰ درصد کارکنان دولت نیز هنوز برای تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده اند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با تاکید بر اینکه اتاق اصناف به صنوف و اتحادیه های مختلف، جهت تزریق واکسن اولتیماتوم داده است، تصریح کرد: به محضی که فاز برخورد قانونی آغاز شود، از ارائه خدمات به افراد شاغل در اصناف که از دریافت واکسن کرونا خودداری کرده اند، جلوگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه آمار دقیقی از میزان واکسیناسیون اصناف وجود ندارد، گفت: آمار واکسیناسیون افراد و اقشار مختلف از سوی مرکز بهداشت باید اعلام شود، اما مطابق آخرین آمار که ۶۸ درصد کل اقشار مختلف اصفهان واکسن کرونا دریافت کرده بودند، مرکز بهداشت استان آمار واکسیناسیون اصناف را ۶۵ درصد اعلام کرده بود.

جهانگیری گفت: مطابق با محدودیت های هوشمند مقابله با کرونا اگر دستورالعملی خاصی برای برخورد با اصنافی که زیر بار واکسیناسیون نمی روند، اعمال شود، قطعا در استان نیز این قانون اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: به طور قطع افرادی که واکسن دریافت نمی کنند، باید خدمات اجتماعی آنها محدود شود.

رئیس اتاق اصناف اصفهان افزود: به اتحادیه ها اعلام کرده ایم که هر فردی درخواست صدور و تمدید پروانه کسب دارد، ارائه خدمات آنها تنها منوط به داشتن کارت واکسن باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اصناف واکسن کرونا کروناویروس واکسیناسیون اصناف اصناف اصفهان اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عرب علیدوستی، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش موارد ابتلاء به سرخک در این شهرستان گفت: با توجه به نزدیکی استان کرمان به استان سیستان و بلوچستان و مرزهای جنوبی و شرقی، واکسن سرخک ۶ ماهگی به واکسیناسیون روتین کودکان اضافه شده است.

وی افزود: خانواده‌هایی که فرزند زیر پنج سال دارند و به هر دلیل واکسن سرخک را دریافت نکرده‌اند، تزریق آن را به تعویق انداخته‌اند یا حتی از دریافت آن مطمئن نیستند، باید به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه و از واکسیناسیون فرزندشان اطمینان حاصل کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان با بیان اینکه بیماری سرخک سرایت‌پذیری بالایی دارد و واکسینه نکردن به‌موقع فرزندان، سلامت آنان را به خطر جدی می‌اندازد از شهروندان تقاضا کرده اهمیت واکسیناسیون فرزندان خود را جدی بگیرند و آن را به تعویق نیاندازند.

وی افزود: خانواده‌های رفسنجانی واکسیناسیون فرزندان خود علیه این بیماری را در ۱۲ و ۱۸ ماهگی با واکسن MMR انجام داده و در صورت مواجهه فرد بیمار و مشکوک به سرخک، جهت انجام نمونه‌گیری فوراً به مرکز خدمات جامع سلامت امام علی (ع) مراجعه کنند.

.

کد خبر 6094301

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان