Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز یکشنبه تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روند تامین واکسن کرونا در کشور به خوبی پیش رفته و هلال احمر در کنار سایر دستگاه ها و شخص رییس جمهور و معاون اول وی، در این فرآیند نقش اساسی داشته است.

در ادامه این تکذیبیه تاکید شده است:‌ مجموعه برکت در کنار سایر سازندگان واکسن داخلی، تلاش های ارزنده ای در جهت ساخت واکسن کووید۱۹ کرده و چنین حاشیه سازی هایی آن هم از سوی رسانه های رسمی کشور، تخریب تولید داخلی و اعتماد عمومی نسبت به واکسن ایرانی است بنابراین انتظار است رسانه ها در انتشار اخبار مهم به ویژه در حوزه واکسن و سلامت، دقت عمل داشته باشند و پس از بررسی صحت و سقم آن، نسبت به انتشار چنین اخباری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تکذیبیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمده است: حالا که استقبال مردم عزیز و شریف ایران اسلامی از واکسیناسیون عمومی علیه کووید۱۹ نسبتا مناسب بوده، نیاز است برای افزایش پوشش واکسیناسیون و ایجاد ایمنی جمعی حاصل از واکسیناسیون رسانه ها در کنار گروه های مرجع، راهبرد تشویقی را بجای رویکرد تخریبی در پیش بگیرند تا کشور و مردم ایران زودتر از شر این ویروس منحوس رهایی پیدا کرده و شاهد رونق اقتصادی و بهبود وضعیت زندگی در جامعه باشیم.

به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر امروز(یکشنبه) آخرین محموله ۶ میلیون دزی واکسن کرونای خریداری شده را وارد کشور وارد کشور کرد.

این محموله سی ودومین محموله وارداتی هلال احمر از زمستان سال ۱۳۹۹ تا کنون است.

به گفته کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر این جمعیت، در مجموع ۱۱۲ میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن وارد کشور کرده است.

منبع: الف

کلیدواژه: هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی