Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@22:07:09 GMT

ژاوی، همین حالا بیا!

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۲۸۳۲

ژاوی، همین حالا بیا!

بارسلونا بدون سرمربی و حتی با سرمربی به تیمی تبدیل شده که برای عبور از مشکلات ناتوان به نظر می‌رسد!

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، با رونالد کومان یا بدون رونالد کومان، بارسلونا تیمی به نظر می رسد که قادر به حل مشکلات یک بازی نیست.

ممکن است لحظه‌ای از درخشش فردی مانند گل ممفیس دیپای وجود داشته باشد، یا اینکه تیم فقط با یک مشکل مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر یک مربی جدید بیاید کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و مطمئناً راه حل سریعی نخواهد بود، بنابراین باید یک نفر بیاید و مسئولیت را بر عهده بگیرد.

اگر قرار است ژاوی این سرمربی باشد، باید گفت که همین حالا هم او دیر کرده است!

دیپای

ممفیس دیپای هرازگاهی با گل‌های عالی ظاهر می‌شود. مشکل بارسلونا این است که به اندازه کافی این کار را انجام نمی دهد. او در حال به دست آوردن مشخصات بازیکنی است که فقط در بازی های مقابل حریف ضعیف خوب ظاهر می شود و در موقعیت های بزرگ ناپدید می شود و این برای شماره ۹ بارسلونا کافی نیست. اجراهای او در اندازه شادی‌های بعد گلش نیست.

مصدومیت

مصدومیت دیگری برای بارسلونا این بار برای سرخیو آگوئرو صورت گرفت که در نیمه اول مجبور به ترک زمین مسابقه شد. ضربه ای به قفسه سینه او را مجبور کرد که درخواست تعویض کند و باید دید که آیا او در روز سه شنبه برای دینامو کیف در لیگ قهرمانان اروپا در دسترس خواهد بود یا خیر.

بهترین بازیکن

نیکو گونزالس بهترین بازیکن بارسلونا بود، بازی مسلط با آرامش روی توپ که در سن او امر غیرطبیعی است. او سزاوار حضور در ترکیب اصلی بارسلوناست و باید انتظار داشت که بیش از این به این بازیکن میدان داده شود.

کوتینیو

هر بار که فیلیپ کوتینیو برای بارسلونا بازی می کند، تماشای این بازی هم برای او و هم برای هواداران بارسلونا دردناک است. هیچ تهدیدی روی دروازه حریف ایجاد نمی کند، حرکات هجومی را کند می کند و حرکتش بی حال است. کومان متقاعد شده بود که می تواند بهترین عملکرد را از او بگیرد، اما او دیگر آنجا نیست. گل آلاوس یک اثر هنری است، گلی که البته از بارسلونا انتظار دارید، خوسلو پاس گل خوبی را برای لوئیس ریخا ارائه کرد.

پیکه

جرارد پیکه بهترین شب خود را سپری نکرد و دروازه آلاوس را به هم زد و سپس در حالی که خط دفاعی بارسلونا از بهترین حالت خود فاصله داشت، مصدوم شد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالد کومان سرخیو آگوئرو آلاوس آلاوز آلاوس جرارد پیکه رونالد کومان ژاوی هرناندز سرخیو آگوئرو لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان

کادر فنی بارسلونا سه گزینه اصلی برای تقویت پست پیووت دارند.

طرفداری | یوسوا کیمیش، هافبک آلمانی بایرن مونیخ گزینه مورد علاقه ژاوی برای تقویت پست پیووت است.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا پس از جدایی سرخیو بوسکتس هنوز پیووت مناسب خود را پیدا نکرده است. گزینه اصلی و اولویت ژاوی و دکو در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جذب یک پیووت است و یوسوا کیمیش بازیکنی است که کادر فنی بیش از همه به آن علاقه دارند. هافبک آلمانی تنها یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد. باواریایی ها خواهان تمدید قرارداد او هستند اما هنوز آینده بازیکن مشخص نیست. مارتین زوبیمندی و گویدو رودریگز دیگر گزینه های بارسلونا برای پست پیووت هستند. ژاوی علاقه بسیار زیادی به مارتین زوبیمندی دارد اما بند فسخ 60 میلیون یورویی او کار را سخت می کند. در حالی که قرارداد گویدو رودریگز در حال اتمام است و بارسلونا وضعیت او را زیر نظر دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود