Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: با توجه به مشخص شدن نفرات تیم ملی کار را آغاز می‌کنیم و تنها یک ماه فرصت داریم تا در یک تمرین فشرده سطح بچه‌ها را بالا ببریم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، افشین فرزام در خصوص شرایط حضور در مسابقات قهرمانی روئینگ آسیا اظهار داشت: بعد از تست‌گیری از قایقرانان در مسابقات قهرمانی کشور و یک هفته اردویی که برگزار شد و فرصتی که به بچه‌ها داده شد تا بتوانند تمرین داشته باشند، مجددا در رشته‌های انفرادی تست‌گیری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما سه روز فرصت داشتیم تا در ارنج‌های گروهی تست‌گیری کنیم و شرایط بچه‌ها را بررسی کنیم.  

وی در ادامه افزود: امسال یک مقدار شرایط شرکت ما در مسابقات قهرمانی آسیا خاص خواهد بود. ما از امروز با توجه به مشخص شدن نفرات کار را آغاز می‌کنیم و تنها یک ماه فرصت داریم تا در یک تمرین فشرده سطح بچه‌ها را بالا ببریم و امیدوارم در این زمان بتوانیم  از نظر کیفی شرایط ایده‌آلی را به دست آوریم.

 

سرمربی تیم روئینگ کشورمان در خصوص زمان اعزام به مسابقات گفت: اردوها تا اعزام برگزار می‌شود اگر برای صدور ویزا، تهیه بلیت و امور تشریفاتی مشکلی نباشد 15 آذر اعزام می‌شویم. بین 10 تا 12 نفر ورزشکاران ما را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

 

فرزام در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات قایقرانان با قایق‌های جدید برگزار می‌شود، تصریح کرد: منتظر هستیم قایق‌ها به تهران برسد و در این فرصت باقیمانده تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا از قایق‌ها استفاده کنیم. تا جایی که در جریانم قایق‌های تک‌نفره و دو‌نفره خریداری شده و ما در ماده چهار نفره شرایط خوبی را از نظر تجهیزات نداریم اما باز هم این قایق‌ها غنیمت است. امیدوارم زودتر به دست بچه‌ها برسد و بتوانیم با کیفیت بهتری کار را دنبال کنیم‌‌.

قایقرانی (روئینگ) قایقرانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قایقرانی روئینگ قایقرانی مسابقات قهرمانی قایق ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، محمدطا‌ها دهقانی دولتی در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار نهایی، با شکست بوکسور استان تهران، اولین مدال طلای بوکس استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کرد.


وی در این رقابت‌ها در شب اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد در گام‌های بعدی از سد حریفانی از استان‌های اصفهان، گیلان و گلستان گذشت.


این مسابقات پنجم تا دهم اردیبهشت به میزبانی شهرستان ملایر استان همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • رژه قایق‌ها در خلیج فارس
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند