Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال نساجی گفت: تیم ما هم در بیرون زمین و هم در داخل زمین بسیار خوب و متوازن است و همه با یکدیگر دوست و رفیق هستیم.

حسین زامهران در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار نساجی مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: پیش از بازی با پرسپولیس برنامه‌ی ما این بود که برای ارائه فوتبالی روان به زمین برویم و اصلا به دنبال دفاع کردن نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای برد و نتیجه گرفتن به زمین رفتیم و فوتبال خوبی بازی کردیم که قطعاً در ادامه شرایط بهتر هم خواهد شد.

وی درباره تغییر سیستم نساجی به ۳ دفاعه گفت: در دو بازی پایانی فصل پیش، ساکت الهامی این سیستم را در نساجی امتحان کرد و این فصل هم با توجه به تغییراتی که داشتیم سعی کردیم این سیستم را جا بیندازیم. تغییر سیستم قطعاً زمان‌بر خواهد بود، اما می‌توانیم به مرور با این سیستم هماهنگ شده و فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم.

هافبک نساجی در رابطه با دیدار تیمش در هفته سوم مقابل گل‌گهر در سیرجان عنوان کرد: قرعه‌ی ما در ابتدای لیگ کمی سخت است، اما به هر حال باید با تمام ۱۵ تیم لیگ برتر بازی کنیم. در دو بازی پیاپی مهمان پرسپولیس و گل‌گهر خواهیم بود و از طرفی نکته‌ی مثبت این این است که در دور برگشت، دو بازی پشت سر هم میزبان خواهیم بود. برای این بازی آماده هستیم و ان‌شالله بتوانیم با امتیاز از سیرجان برگردیم. فشردگی بازی‌ها شرایط را سخت می‌کند، اما چاره‌ای نیست و باید خود را با این برنامه وفق دهیم.

زامهران در خصوص جَو تیم نساجی با حضور دو بازیکن سابق تیم ملی یعنی علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی تصریح کرد: حقیقی و شجاعی از نظر اخلاقی و شخصیتی فوق‌العاده هستند. تیم ما هم در بیرون زمین و هم در داخل زمین بسیار خوب و متوازن است و همه با یکدیگر دوست و رفیق هستیم.

وی در رابطه با آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی برای میزبانی از بازی‌های نساجی اظهار داشت: بیشتر تیم‌های لیگ برتر دولتی و صنعتی هستند و برای ما که یک باشگاه خصوصی هستیم رقابت با این باشگاه‌ها سخت است. حدادیان تمام تلاش خود را برای موفقیت نساجی انجام می‌دهد و امیدوارم حمایت مسئولان مازندران از او و باشگاه بیشتر شود. اگر مانند مس رفسنجان عملیات تعویض چمن زودتر شروع می‌شد و تلاش بیشتری صورت می‌گرفت، می‌توانستیم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم؛ امیدوارم زمین چمن تا نیم فصل دوم آماده شود. در حال حاضر در ورزشگاه شهدای ساری بازی می‌کنیم که چمن صاف و مناسبی ندارد، اما وعده‌هایی داده شده که چمن بهبود خواهد یافت.

هافبک مشهدی فوتبال ایران در خصوص شرایط آشفته‌ی تیم پدیده مشهد تصریح کرد: پدیده تیم شهر من است و با این تیم از لیگ یک به لیگ برتر رسیده‌ام. در این مدت پیگیر شرایط باشگاه بودم و امیدوارم طوری نشود که این تیم سقوط کند. در حال حاضر بهتر است مسئولان اختلافات و تنش‌ها را کنار گذاشته و با تزریق آرامش به تیم، شرایط بهتری را رقم بزنند. تنها نماینده خراسان باید در سطح اول فوتبال ایران باقی بماند و اگر به لیگ یک سقوط کند، سال‌ها طول خواهد کشید تا دوباره نماینده‌ای در لیگ برتر داشته باشیم و این به ضرر فوتبال خراسان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پوست موز زیر پای صدری؛ حتی گل‌محمدی هم حاضر به حمایت از مدیر پرسپولیس نیست

انتهای پیام/

برچسب ها: حسین زامهران نساجی مازندران نساجی نساجی قائمشهر پرسپولیس پدیده شهرخودرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی پرسپولیس حسین زامهران نساجی مازندران نساجی نساجی قائمشهر پرسپولیس پدیده شهرخودرو لیگ برتر دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس

بازیکن سابق پرسپولیس یک استوری اعتراضی منتشر کرد.

طرفداری | محمد انصاری با انتشار یک استوری اینستاگرامی به وضع موجود معترض شد.

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:

ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی