Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کتیرایی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: روز گذشته تمامی مبارزات انجام شده در رقابتهای انتخابی تیم ملی را از نزدیک تماشا کردم. واقعاً مسابقات سطح بالایی بود و ترکیبی از جوانی و تجربه در مسابقات قهرمانی جهان در قالب تیم ملی به روی تاتامی خواهند رفت و امیدوارم مزد تلاش خود را با نتایج قابل توجه کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد شرایط فنی امیر مهدیزاده و اعتراض به نحوه قضاوت‌ها هم گفت: امیر در روز مسابقات شرایط بدنی خوبی نداشت و این موضوع نیز ناشی از بیماری کرونا بود. متأسفانه مهدیزاده در بدترین زمان مبتلا شد و مدتی را به دلیل درگیری با این ویروس از دست داد و موفق به تمرین نشد. همین موضوع تأثیر منفی زیادی روی کار او داشت. البته معتقدم داوری‌ها می‌توانست خیلی بهتر از آنچه شاهد بودیم، باشد.

قهرمان سابق آسیا و جهان در مورد حواشی ایجاد شده در رقابتهای انتخابی هم گفت: معتقدم تیم‌های بزرگی که در سطح اول دنیا مبارزه می‌کنند و مدعی کسب عناوین برتر دنیا هستند، گاهی دچار چنین حواشی می‌شوند. مدیریت چنین تیم‌های سخت است. البته که شهرام هروی و تیم کاری اش به این موضوع واقف هستند و مسائل را مدیریت خواهند کرد.

کتیرایی در مورد تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان گفت: رقابتهای قهرمانی جهان همیشه در بالاترین سطح فنی و با حضور بهترین‌های دنیا برگزار می‌شود و هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت و برای کسب مدال همه مبارزات را باید به دید یک فینال نگاه کرده و برای کسب پیروزی تلاش کرد. تیم ملی کشورمان نیز همان طور که عرض کردم با تلفیقی از جوانی و تجربه یکی از بهترین‌های دنیاست که به عنوان تیمی که سه طلای تیمی جهان دارد، وارد مسابقات می‌شود. همه تیم‌های دنیا نگاه ویژه به تیم ملی ایران دارند و امیدوارم نتایجی در خور نام ایران کسب شود.

سرمربی تیم ملی امید در مورد شرایط این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا هم گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و به امید خدا فردا دوشنبه با برگزاری مسابقات انتخابی، ترکیب اصلی تیم ملی مشخص خواهد شد و پس از آن ۴۵ روز تا شروع مسابقات فرصت داریم تا به لحاظ روحی، روانی، فنی و جسمانی تیم را به شرایط ایده ال برسانیم. در مجموع با توجه به نفراتی که در اختیار داریم، به این تیم خیلی امیدوارم.

کد خبر 5339146

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته رقابتهای کاراته قهرمانی جهانی تیم ملی کاراته فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور لیگ کشتی مسابقات قهرمانی جهان رودی ژستد بوکس لیگ برتر بسکتبال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ایروان در سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویداد‌های جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویداد‌های مهم کسب سهمیه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین