Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی های فصل عادی NBA، بامداد امروز نیز ادامه یافت.

به گزارش طرفداری، شیکاگو بولز که فصل خوبی را پشت سر می گذارد، بامداد امروز به مصاف تیم بدون شکست یوتا جاز رفت و در دیداری جذاب، این تیم را با نتیجه 107 بر 99 شکست داد تا اولین شکست یوتا نیز رقم بخورد. در بولز، دمار درازن با 32 امتیاز و زک لاوین با 26 امتیاز، تیم خود را در راه پیروزی هدایت کردند و در یوتا نیز داناوان میچل با 30 امتیاز و رودی گوبرت با 17 امتیاز و 19 ریباند، مهم ترین بازیکنان این تیم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا و پس از این بازی، شیکاگو رکورد 5 پیروزی و 1 شکست را داراست و یوتا نیز به 4 پیروزی و 1 شکست دست یافته است.

اما در ورزشگاه اسموتی کینگ شهر نیوارلانز، تیم پلیکانز که فصل خوبی را پشت سر نمیگذارد، با حساب 117 بر 123 مغلوب نیویورک نیکس شد؛ در تیم نیویورکی، آرجی برت با 35 امتیاز، موثرترین بازیکن تیمش بوده و در طرف مقابل نیز یوناس والنشیناس با 27 امتیاز و 14 ریباند، مهم ترین بازیکن تیم میزبان لقب گرفت. نتایج سایر دیدارهای بامداد امروز را در پایین مشاهده می کنید:

واشنگتون ویزاردز 115- 112 بوستون سلتیکس

دیترویت پیستونز 110-103 اورلاندو مجیک

ایندیانا پیسرز 94-97 تورنتو رپتورز

فیلادلفیا سونی سیکسرز 122-94 آتلانتا هاکس

ممفیس گریزلیز 103-129 میامی هیت

میلواکی باکس 93-102 سن آنتونیو اسپرز

گلدن استیت وریرز 103-82 اوکلاهوما سیتی تاندر

مینسوتا تیمبروولوز 91-93 دنور ناگتس

فینیکس سانز 101-92 کلیولند کاوالیرز

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جزئیات اتهام سایت روسی به سردار آزمون؛ اخاذی یا نفقه دختر روس؟ تبلیغات اینستاگرامی، دلیل احضار سیدجلال حسینی و امید عالیشاه به کمیته اخلاق وینیسیوس: مودریچ همیشه می گوید تو حرکت کن، توپ خواهد رسید واکنش تماشایی آرون رمزدیل مقابل لسترسیتی (لسترسیتی - آرسنال)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی