Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نماینده مشهد که به دلیل مشکلات فراوان حتی نام مطمئنی هم ندارد با نام پدیده در لیگ حاضر می شود و با لباس شهر خودرو به میدان می رود.

رقم خوردن اتفافات عجیب و غریب در این تیم چیز عجیبی نیست از حاضر شدن همزمان دو مربی سر تمرین تا حاضر نشدن مربی در کنفرانس خبری آن هم به دلیل صادر نشدن کارت مدیر رسانه تیم، از حاضر نشدن تیم در بازی هفته دوم تا نیمکت خالی در بازی خانگی؛ بدیهی است در صورت حمایت نشدن از تنها نماینده فوتبال استان، لیگ برتر بدون مشهدی‌ها به کار خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


انتهای پیام//ر. ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر نماینده مشهد در فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیره روزی های الاتحاد در این فصل از مسابقات ادامه دارد و پس از اینکه آنها چند روز پیش دیدار نیمه نهایی جام حدفی را به الهلال واگذار کردند، جمعه شب نیز مقابل یک تیم قعر جدولی تن به شکست دادند.

در دیداری از هفته سی ام مسابقات لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال ابهاء که در رده هفدهم جدول هجده تیمی قرار داشت، موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد قهرمان فصل گذشته عربستان عبور کرده و یک پله در جدول صعود کند.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال الاتحاد، پس از شکست خفت بار مقابل تیم قعرجدولی ابهاء، از حضور در نشست خبری پس از این دیدار خودداری کرد.

طبق قوانین کمیته برگزاری مسابقات، این مربی به دلیل عدم حضور در نشست خبری، مشمول جریمه های کمیته انضباطی و اخلاقی خواهد شد.

هواداران الاتحاد در فضای مجازی رفتار مربی تیمشان را رد کرده و اعلام کردند که او باید توضیح دهد که علت این باخت تحقیرآمیز مقابل تیمی که برای بقا می جنگد، چه چیزی بوده است.

دیگر خبرها

  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!