Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش‌ها حاکی از آن است که رهبر طالبان که زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفته؛ بعد از ظهر دیروز با حضور در مدرسه «حکیمیه» ولایت قندهار، در جمع مردم سخنرانی کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از افق، «محمد جلال» عضو کمیسیون فرهنگی طالبان در توئیتی نوشته‌است که «ملا هبت‌الله آخندزاده» رهبر طالبان، برای نخستین‌بار در انظام عمومی ظاهر شده و در جمع ساکنان قندهار سخنرانی کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سخنرانی در ساعت شش و نیم بعد از ظهر دیروز در مدرسه حکیمه قندهار انجام شده است.

اخیرا گزارش‌هایی در مورد مرگ ملاهبت‌الله در رسانه‌ها منتشر شده بود، اما طالبان این گزارش‌ها را تکذیب کرد. وی طی سال‌های اخیر زندگی مخفی داشته و تاکنون در ملاء عام ظاهر نشده و تنها یک عکس منتسب به او منتشر شده است.

چندی پیش «انس حقانی» عضو ارشد طالبان گفته بود که ملا هبت‌الله زنده است و در افغانستان به‌سر می‌برد، اما از ترس هواپیما‌های بی‌سرنشین آمریکا در انظار عمومی ظاهر نخواهد شد.

گمانه‌زنی‌ها درباره مرگ آخندزاده از آنجا مطرح می‌شود که طالبان مرگ «ملا محمد عمر» رهبر پیشین این گروه را نیز دو سال پنهان نگه داشت و پس از نشر گزارش‌های موثق در این باره، تائید شد که او در نتیجه بیماری در شهر کراچی پاکستان فوت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رهبر طالبان ملا هبت الله آخندزاده گزارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبرانقلاب دیدار می‌کنند
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • سخنرانی آیت الله رییسی آغاز شد
  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است