Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح روز یکشنبه، نهم آبان، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در طرفداری مشاهده کنید. صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۸/۶؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

پورتو ۴-۱ بوآویستا؛ در شبی که بیرانوند ۴ گل خورد، طارمی ۲ پاس گل داد

در هفته دهم لیگ پرتغال، دو تیم پورتو و بوآویستا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر ۱ پورتو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ در این بازی اوانیلسون دو بار، لوئیز دیاز و دنی لوادر هر کدام یک بار دروازه بوآویستا را باز کردند و هاماچه نیز تک گل بوآویستا را به ثمر رساند.

مهدی طارمی در این بازی از ابتدا تا دقیقه ۷۱ بازی کرد و ۲ پاس گل برای اوانیلسون فرستاد. همچنین گلر بوآویستا در این بازی علیرضا بیرانوند بود.

با این نتیجه پورتو ۲۶ امتیازی شد و دوباره به صدر جدول رسید و بوآویستا نیز با ۱۱ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت. سپاهان ۱-۰ هوادار / شکست مقاومت جانانه هوادار در دقیقه ۸۴ پدیده ۰-۱ نفت مسجدسلیمان / نفتی ها دست پر مشهد را ترک کردند صنعت نفت آبادان ۰-۲ فجرسپاسی / اولین برد کلانتری در لیگ استقلال ۱-۰ تراکتور؛ ملودی گیتار ارسلان برای هت تریک فرهاد

استقلال به مصاف تراکتور رفت که این بازی با پیروزی استقلالی ها همراه شد. با این برد استقلال به سومین پیروزی خود رسید تا فرهاد مجیدی شروع بسیار خوبی در لیگ بیست و یکم داشته باشد.

دو تیم از لیگ برتر جایگزین استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا!

در راهروهای سازمان لیگ شنیدیم احتمال حذف دو تیم ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل ناقص بودن مدارک و مستندات قوت گرفته است. باشگاه ها می گویند فدراسیون و سازمان لیگ باید مرحله به مرحله ما را از کمبودها و نواقص مدارک آگاه می کردند…

رودی ژستد به استقلال پیوست / رسمی

رودی ژستد، مهاجم سابق باشگاه پانتولیکوس یونان با امضای قراردادی دو ساله به تیم استقلال پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، ژستد این مهاجم فرانسوی پس از دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال؛ به جمع آبی‌پوشان ملحق شد. ژستد سابقه حضور در لیگ برتر و چمپیون‌شیپ انگلیس و لیگ‌های فرانسه و استرالیا را در کارنامه خود دارد.

رودی ژستد توانایی بازی در تمامی پست‌های خط حمله از جمله وینگر راست و چپ و مهاجم دوم را هم دارد اما پست اصلی او مهاجم نوک است.

جزئیات اتهام سایت روسی به سردار آزمون؛ اخاذی یا نفقه دختر روس؟

سردار آزمون که تا پایان ژوئن ۲۰۲۲ با زنیت قرارداد دارد، می خواهد هر چه سریع تر این تیم را به مقصد تیمی در لیگ های مطرح اروپا ترک کند اما یک سایت روسی که امروز اتهاماتی را به این لژیونر وارد کرده، مدعی است این تصمیم، صرفا بنا به دلایل فوتبالی نیست. تاتنهام ۰-۳ منچستریونایتد؛ یک پیمانه تاکتیک بارسلونا ۱-۱ آلاوز؛ بدون کومان هم اوضاع تغییری نکرد هلاس ورونا ۲-۱ یوونتوس؛ مجازات تیم بیمار الگری به دست سیمئونه پسر نیوکاسل ۰-۳ چلسی؛ توقف ناپذیر و بی رحم منچسترسیتی ۰-۲ کریستال پالاس؛ شاهکار ویرا در اتحاد، به سود لیورپول و چلسی لیورپول ۲-۲ برایتون؛ مرغ های دریایی با امتیاز آنفیلد را ترک کردند دورتموند ۲-۰ کلن؛ پیروزی مهم با درخشش پدیده نوظهور اونیون برلین ۲-۵ بایرن مونیخ؛ بازگشت به تنظیمات کارخانه آتالانتا ۲-۲ لاتزیو؛ فرار شاگردان گاسپرینی از شکست خانگی در ثانیه پایانی صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۸/۹؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ ظاهر ام باپه برای هالووین محمد صلاح تولد دخترش را تبریک گفت

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صبحانه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!

کدام شکست‌ناپذیرتر است؛ بایرلورکوزن یا رودری؟

طرفداری | آمار شکست‌ناپذیری رودری با پیراهن منچسترسیتی به 70 بازی رسید.

به گزارش اسکواکا، منچسترسیتی در بازی مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید تا رودری، هافبک توانمند سیتی، با ثبت رکورد 70 بازی متوالی بدون شکست، نام خودش را در تاریخ لیگ برتر انگلیس جاودانه کند. این آمار شگفت‌انگیز، او را به تنها بازیکن در تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌کند که به چنین دستاورد بزرگی دست یافته است.

رودری که در سال 2019 از اتلتیکو مادرید به جمع سیتیزن‌ها ملحق شد، به سرعت به یکی از ارکان اصلی تیم تبدیل شد و نقشی کلیدی در موفقیت‌های اخیر این باشگاه ایفا کرده است. ثبات و عملکرد بدون نقص او در خط دفاعی، ستون اصلی قدرت منچسترسیتی به شمار می‌رود. در واقع از آخرین شکست رودری بیش از 400 روز می‌گذرد و او آخرین بار با پیراهن منچسترسیتی در فوریه 2023 مقابل تاتنهام باخت را تجربه کرد.

70 بازی متوالی بدون شکست با پیراهن منچسترسیتی

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها