Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،حسن آصفی روز یکشنبه در نشست تخصصی امداد و نجات کارگروه پدافند غیرعامل که در جمعیت هلال احمر استان برگزار شد، افزود: این موضوع، خیلی خطرآفرین است و متاسفانه کار آموزشی تخصصی و آکادمیک برای مواجهه با این موضوع نکرده ایم و اگر تلفات و حوادث بزرگی در این زمینه نداشته ایم لطف خداوند بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: باید جلسات کارگروه تخصصی امداد و نجات در پدافند غیرعامل را با برنامه ریزی و دستور کار برگزار کنیم تا بتوانیم با شناسایی دقیق مشکلات، راهکارهای حل آنها را نیز پیدا کنیم.

این مسوول گفت: اهمیت نقش پدافند غیرعامل با حادثه اخیر در موضوع پمپ بنزین برای همه ملموس تر شد و لازم است برنامه کامل و جامعی در حوزه های مختلف پدافند غیرعامل داشته باشیم.

وی افزود: پدافند غیرعامل پراکندگی،وسعت و اهمیت زیادی دارد و از منافع ملی و زندگی و مال مردم صیانت می کند و تلاش دارد از تبعات گسترده حوادث جلوگیری کند.

آصفی اظهار داشت: برای موفقیت در این حوزه نیاز به هماهنگی و هم افزایی دستگاه ها و برگزاری جلسات مستمر با دستور کارهای مشخص داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین هشدار داد: در موضوع حمل مواد خطر آفرین توسط خودروها در استان هم اطلاعات و هم آموزش ما ناقص است و از این رو خسارات و تلفات دستگاه‌های امدادی مضاعف می شود.

آصفی افزود: چون قزوین استانی صنعتی است و خیلی از کارخانجات استان، مواد خطرناک و شیمیایی دارند باید آموزش و اطلاعات لازم را در مورد آنها داشته باشیم تا بتوانیم هنگام وقوع حوادث در مقابله با آنها موفق عمل کنیم.

از هشتم تا چهاردهم آبان ماه به نام هفته پدافند غیر عامل نام گذاری شده است.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل مدیریت بحران استان قزوین سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل مدیریت بحران استان قزوین پدافند غیر عامل مدیریت بحران استان قزوین سازمان امداد و نجات هلال احمر پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کشتی نیکی» حامل کمک‌هایی برای غزه به العریش مصر رسید+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، «کشتی نیکی غزه ترکیه- قطر» حامل کمک‌ های بشردوستانه برای مردم مظلوم غزه از بندر مرسین بدرقه شد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، کشتی مذکور هم اکنون حامل کمک‌ های بشردوستانه به نوار غزه وارد بندر العریش شد.

«کشتی نیکی غزه ترکیه-قطر» که با هماهنگی مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه «آفاد» تهیه شده و از بندر مرسین ترکیه راه افتاده بود به بندر العریش مصر رسید.

این کشتی توسط تیم‌ های هلال احمر ترکیه و آفاد مورد استقبال قرار گرفت.

کد خبر 6100856

دیگر خبرها

  • همه طرح‌های توسعه بنادر کشور پیوست پدافند غیرعامل دارند
  • «کشتی نیکی» حامل کمک‌هایی برای غزه به العریش مصر رسید+ تصاویر
  • آصفی: دیگر هیچ عرصه بین‌المللی نیست كه رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد
  • توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان
  • تجربه دزد آمریکایی از سرقت خودروهای گران / سرقت در 6 ثانیه، درآمد 50 هزار دلار کمتر از یک ساعت (فیلم)
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین