Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 14 که طی بازدید سرزده از سطح محلات، درجریان فعالیت خودجوش 2 کارگر زحمتکش خدمات شهری قرارگرفته بود، از تعهد و تلاش این کارگران قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 14، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در روند بازدیدهای مستمر محلات و کاملا اتفاقی با غلامحسین آشکاری و داوود چرمی؛ کارگران خدوم و زحمتکش خدمات شهری که به صورت انفرادی و خودجوش جدا از شیفت کاری نسبت به پاکسازی و لایروبی نهر محله پرستار اقدام می کردند، دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 14 در این دیدار سرزده از ایشان دعوت کرد در جلسه شورای معاونین شرکت کنند و سپس ضمن معرفی آنها در این جلسه به عنوان افراد متعهد و دلسوز، از آنها قدردانی کرد.
سالاری پور با اشاره به زحمات شبانه روزی کارگران خدمات شهری در مجموعه شهرداری گفت: کارگران در صف اول جبهه خدمت رسانی هستند، از این رو نظافت، پاکیزگی و بهداشت عمومی محیط شهر مدیون خدمات این قشر زحمتکش است.
او با تاکید بر اهمیت رضایتمندی شهروندان دارالمومنین، گفت: معمولا مردم شهرداری را از دریچه خدمت رسانی در سطح شهر می‌بینند و ارزش‌گذاری می‌کنند از این رو ارائه خدمات بهینه به شهروندان امری ضروری است.
شهردار منطقه 14 دوکارگرمنتخب را مایه آبرو و عزت شهرداری منطقه 14 دانست و در راستای تکریم و ارج نهادن به تلاش‌های بی وقفه این پرسنل خدمات شهری، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تعهد و مسئولیت پذیری آنها قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهردار منطقه خدمات شهری منطقه 14

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد

افشین مظفری شهردار ایلام با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری در شهر ایلام در راستای توجه به مطالبات مردم بوده است، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه مرکزی شهر ایلام با تاکید استاندار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری ایلام است، این پارکینگ در همان محل قدیمی در ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود.

شهردار ایلام تصریح کرد: تعیین تکلیف فرهنگ سرای شهر ایلام نیز به زودی نیز انجام می‌شود، در صورت عدم فعالیت سرمایه گذار قبلی به یک سرمایه گذار جدید واگذار می‌شود.

مظفری یادآور شد: پارک صخره‌ای یکی دیگر از اقدامات شهرداری ایلام در ورودی ارغوان شهر ایلام بوده است که زیرساخت‌های آن آماده شده است.

وی با بیان اینکه خروجی شهر ایلام به سمت کنارگذر شرقی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال ساماندهی است، افزود: نورپردازی و ایجاد المان در ورودی و خروجی شهر ایلام از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام در راستای مطالبات مردم بوده است.

شهردار ایلام بیان کرد: لاین غربی بام ایلام نیز به زودی ایجاد و بار ترافیکی این منطقه به خصوص برای دانشگاه‌های استان و بیمارستان رازی تسهیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر ایلام، مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مظفری با بیان اینکه تمام مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری پرداخت شده است، گفت: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری ایلام در سال جاری است که ۴۰ درصد آن در بخش عمرانی خواهد بود و مابقی آن هزینه‌های جاری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند