Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای  شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره نشست هم اندیشی امروز اعضا گفت: جلسه امروز به اتفاق اکثریت اعضاء با حضور  علیرضا زاکانی، شهردار تهران و برخی از معاونین آن با موضوع بررسی انتصابات در شهرداری برگزار شد و مباحثی مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه  گزارشی توسط حبیب الله مسوول کانون ارزیابی انتصابات شهرداری تهران ارائه شد و در حقیقت همان ارائه‌ای انجام شد که قرار بود در صحن علنی اتفاق بیفتد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه مراحل و روش‌های ارزیابی  انتصابات شهرداری در هم اندیشی ارائه شد،‌گفت: در این جلسه هم فکری صورت گرفت و ایراداتی که توسط اعضای شورا مطرح شد

نادعلی با بیان اینکه در جلسه هم اندیشی گزارش نحوه کار و آنچه که به عنوان روش علمی در کانون ارزیابی استفاده می شود توضیح داده شد، گفت: 10 سال پیش و در دوره آقای قالیباف نیز این موضوع مطرح شده بود و این تیم همان تیم 10 سال گذشته است.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همه اعضاء  تاکید داشتند که دست شهردار تهران برای انتصابات باز است و شورا هیچ اصراری نیاورده و نخواهد آورد تا روال انتصابات به صورت قانونی طی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سخنگوی شورای شهر تهران علیرضا نادعلی انتصابات شورای شهر شهر تهران هم اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران

زمانی که علیرضا زاکانی، شهردار تهران در صحن شورای شهر شروع به سخنرانی درباره قرارداد واگن چینی کرد، جعفر تشکری هاشمی صحن را ترک کرد. منبع: شرق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا