Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر پنجاه‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از شرکت 3155 فیلم ایرانی و خارجی در این دوره جشنواره خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به نقل از دبیرخانه فیلم رشد، محمدابراهیم محمدی در دوازدهمین جلسه شورای اجرائی جشنواره فیلم رشد اعلام کرد: «در این دوره از جشنواره ۱۱۷۵ فیلم ایرانی و ۱۹۸۰ فیلم خارجی از ۱۰۵ کشور جهان دریافت شده که نشان از استقبال زیاد فیلم‌سازان ایرانی و خارجی برای حضور در قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی ایران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی از استقبال چشمگیر فیلم‌سازان ایرانی و خارجی ابراز خرسندی کرد و گفت: «سیاست‌ها و اهداف والایی که در تنها جشنواره بین‌المللی وزارت آموزش و پرورش جاری و ساعی است باعث شده که در دو سال اخیر علی‌رغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های جهانی در عرصه فیلم‌سازی، آثار دریافتی بیش از ادوار گذشته باشد که این موضوع مبین اعتماد و اشتیاق فیلم‌سازان ایران و جهان برای حضور در این رویداد جهانی است.»

وی افزود: «با توجه به اینکه در دومین سال شیوع ویروس کرونا به‌سر می‌بریم و بسیاری از فعالیت‌های فیلم‌سازی در بخش ملی و بین‌المللی عملاً متوقف شده است، احتمال آن می‌رفت که آثار دریافتی در دوره پنجاه‌و‌یکم خیلی کمتر از دوره قبل باشد، اما بر اساس آمار موثق دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد امسال نیز در دوره پنجاه‌و‌یکم ۴۰۵ فیلم ایرانی در بخش ملی، ۷۷۰ فیلم ایرانی در بخش بین‌الملل و همچنین ۱۹۸۰ فیلم خارجی در بخش بین‌الملل شرکت کرده است که در مجموع ۳۱۵۵ فیلم وارد رقابت‌های این دوره از جشنواره شده است.»

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سازمان پژوهش کتب درسی فناوری آموزشی آموزش و پرورش فیلم سازان جشنواره بین المللی فیلم ایرانی فیلم رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «محمد نودهی» در خصوص مراسم اختتامیه دوره آموزشی «متنا» که در علی آباد کتول برگزار شد، اظهار کرد: دوره آموزشی متنا که در قالب 80 ساعت آموزشی در مدت 6 ماه در مدرسه علمیه خواهران بنت الهدی این شهر برپا بود به ایستگاه پایانی خود رسید.
 
به گفته وی؛ این دوره آموزشی با رویکرد تربیتی - فرهنگی و با هدف کادرسازی نیروهای دغدغه مند در حوزه کودک و نوجوان با حضور ۶۰ شرکت کننده در علی آبادکتول برگزار شد.
 
مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: امروز در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور آیت الله «سید عبدالهادی حسینی شاهرودی» نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، علما و روحانیون و مسئولان شهرستانی برگزار شد گواهینامه این دوره به 60 فعال فرهنگی اعطا شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی