Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان گلبهار از تکمیل خط انتقال فاضلاب تصفیه خانه جدید این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مصطفی محمدی طول این خط به قطر هزار میلی متر را 10کیلومتر اعلام کرد و افزود: کیلومتر انتهای خط که می بایستی از محدوده روستای محسن آباد عبور داده می شد در نتیجه مخالفت اهالی ، باتاخیر چند ساله در تکمیل مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح تصفیه خانه جدید گلبهار در سال 97 به مبلغ روز هزار و۵۰۰میلیارد ریال گفت: در این مدت از خط قدیم 600میلی متر فاضلاب برای انتقال پساب به تصفه خانه استفاده می شد.

به گفته وی تصفیه خانه گلبهار با ظرفیت 30 هزار مترمکعب در شبانه روز طی دو سال و به روش BOT (خرید تضمینی) وبا سرمایه گذاری بخش خصوصی  برای جمع آوری و تصفیه فاضلاب 200 هزارنفرجمعیت آینده شهر گلبهار احداث شده است.

وی افزود: این واحد اولین تصفیه خانه ساخته شده با سرمایه گذاری  بخش خصوصی در شرق کشور محسوب می شود.

محمدی بابیان اینکه درسال های گذشته نسبت به اجرای 360 کیلومترشبکه جمع آوری واحداث تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت هزارمترمکعب درگلبهاراقدام شده است افزود: آبفا گلبهار به 53 هزار مشترک فاضلاب در این شهر که نیمی از واحدهای مسکن مهر استان خراسان رضوی را در خود جای داده است خدمات ارائه می دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فاضلاب تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین

سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست با دستگاه های خدمات رسان با محوریت منطقه گردشگری دربند سرعین اظهار کرد: آب و فاضلاب در کنار تامین آب به شکل موقت قرار شد به سرعت عملیات اجرایی انتقال آب دایمی به این طرح عظیم گردشگری را به ظرفیت دو متر مکعب اجرایی و عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: خط انتقال در حال اجراست و پیش بینی می شود با سرعت عملیاتی انتقال آب به پل معلق سرعین تا افتتاح این طرح گردشگری مورد بهره برداری قرار گیرد.

میرجعفریان افزود: میراث فرهنگی با هماهنگی آب و فاضلاب استان اردبیل باید در تامین اعتبار مورد نیاز تلاش کرده تا مخازن و خط انتقال در موعد مقرر تکمیل و پروژه به شکل کامل با زیرساخت تامین آب شرب و بهداشتی آماده بهره برداری شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب