Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:39:21 GMT

️محور بیستون - کرمانشاه پرترددترین جاده کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۵۴۹۳

️محور بیستون - کرمانشاه پرترددترین جاده کرمانشاه

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۸۵ میلیون و ۷۳۳ هزار مورد تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه طی هفت ماهه نخست سال جاری ثبت شده است که نسبت به سال گذشته ۸۷ میلیون و ۴۱۴ هزار تردد و کاهش ۲ درصدی داشته است.

وی افزود: تعداد ۱۳ میلیون و ۲۴۶ هزار مورد تردد وسایل نقلیه سنگین در سال جاری و ۱۴ میلیون و ۳۴۹ هزار تردد در سال گذشته ثبت شده که در سال جاری ۸ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ۷۲ میلیون و ۵۲۶ هزار تردد وسایل نقلیه سبک در هفت ماهه نخست سال جاری در جاده‌های استان کرمانشاه ثبت شده و در سال گذشته ۷۳ میلیون و ۶۴ تردد و کاهش ۱ درصدی داشته است.

کرمی به آمار تردد وسایل نقلیه در هفت ماهه نخست سال گذشته اشاره کرد و گفت: آمار تردد جاده‌ای وسایل نقلیه طی این مدت ۸۷ میلیون و ۴۱۴ هزار مورد بوده است.

وی بیشترین تردد وسایل نقلیه طی هفت ماهه نخست سال جاری را در محور بیستون - کرمانشاه اعلام کرد و گفت: در این محور چهار میلیون و ۹۵۴ هزار و ۶۵۴ تردد ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: کمترین تردد در هفت ماهه نخست سال جاری در محور گیلانغرب- سومار با ۵۶ هزار و ۵۱۵ تردد ثبت شده است.

کد خبر 5340123

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه تردد وسایل نقلیه ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه قوه قضاییه گرگان ایلام عکس استانها واکسن کرونا اردبیل هفت ماهه نخست سال جاری تردد وسایل نقلیه استان کرمانشاه سال گذشته ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش خبرآنلاین؛سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

مهر در خبری نوشت:وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899741

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود